Handleiding Multiple Caller ID

Wil je kunnen uitbellen met verschillende nummers, bv bedrijven of projecten? Stel het gemakkelijk in met de nieuwe Simmpl feature Meerdere mee te sturen nummers (Multiple Caller ID).

Wat is Multiple Caller ID?

Multiple Caller ID is de mogelijkheid om met één druk op de knop je uitgaande nummer te wijzigen.
Dit kon al met 2 toestelaccounts of met 2 gebruikers met elk een nummer (Hot Identity Switch).
Nu is dit nog eenvoudiger. Bel dus altijd uit met het juiste nummer!

Bepaal welke nummers je kunt meesturen

Als beheerder kunt je instellen welke nummers er per gebruiker meegestuurd kunnen worden.
Stel dat je met drie nummers wilt kunnen uitbellen dan ken je aan elk van deze nummers een activatiecode toe, bv de laatste 2 nummers van het betreffende nummer.
Bel dan de hele code ([ster]4[ster]xx) om het als uitgaand nummer te activeren.

Hoe stelt je Multiple Caller ID in?

  1. Log in als beheerder op de Callvoip centrale.
  2. Kies GEBRUIKERS > selecteer een gebruiker
  3. De Multiple Caller ID settings staan onderaan
  4. Schakel Meerdere mee te sturen nummers (onderaan) aan
  5. Kies een nummer
  6. Zet na code [sterretje]4[sterretje]… de laatste 2 getallen vh nummer
  7. Doe dit voor alle nummers en kies opslaan.

Tip: Vul de activatiecode [sterretje]4[sterretje]… aan met de laatste 2 getallen van je nummer, gemakkelijk te onthouden!

Hoe gebruik je Multiple Caller ID?

Elk nummer heeft een eigen [sterretje]4[sterretje]… activatiecode.

  1. Bel de activatiecode [sterretje]4[sterretje]… en wacht de toon af.
  2. Het nummer is nu geactiveerd als uitgaand nummer.
  3. Je kunt nu uitbellen met het geactiveerde nummer.

Je kunt het nummer ook wijzigen onderaan de QALLER App en de VAMOS App
Je kunt het nummer ook wijzigen in de Click to Dial chrome App
Je kunt het nummer ook wijzigen met de VAMOS App

Tip: Stel de activatiecodes in als snelkiestoetsen op je telefoon. Switch je uitgaande nummer met één klik!

Kom je er niet uit, we helpen je graag.
Stel je vraag via website chat, email of telefoon.

Team Callvoip

Je vraag niet beantwoord?

Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen? Bel ons dan tijdens kantoor uren op 050 – 820 00 00, stuur ons een e-mail op callvoip@callvoip.nl of stel jouw vraag via onze chat.

Wil jij dit ook?

Hier beland met een vraag waarop het antwoord lijkt te zijn: “klant worden bij Callvoip”? Dat kan natuurlijk!

Klant worden

Waarmee kunnen we je helpen?

{{ posts.title | markdownify }}

Zoekresultaten voor {{ searchQuery }}

{{ posts.title | markdownify }}
Geen resultaten, probeer een andere zoekterm