Hosted VoIP

Met Hosted VoIP bent u overal en altijd bereikbaar en bespaart u op uw maandelijkse abonnementskosten. De zakelijke telefonie gaat over het internet en de telefooncentrale bevindt zich in de cloud.
Bereken je kosten

Altijd bereikbaar met Callvoip, ook met uw mobiel!

Callvoip zorgt ervoor dat u als ondernemer altijd bereikbaar bent, dat gaat verder dan alleen maar telefonie via vaste toestellen. Ook op uw mobiele telefoon bent u altijd bereikbaar met Qaller en Vamos.
Altijd bereikbaar met Callvoip, ook met uw mobiel!

Functionaliteiten van de online telefooncentrale

Bij CallvoipTelefonie krijgt u toegang tot de modernste online telefooncentrale, Simmpl. Simmpl, omdat de telefooncentrale u voorziet van zeer veel professionele functionaliteiten en uitblinkt in bedieningsgemak.

Met alle professionele functies maken we u écht beter bereikbaar. Alles kunt u eenvoudig instellen en mocht u er toch even niet uitkomen, dan helpen wij u graag!

Functionaliteiten van de online telefooncentrale

Veelgestelde vragen over VoIP

Callvoip zorgt ervoor dat u als ondernemer altijd bereikbaar bent. Dat doen we graag met onze Hosted VoIP oplossing, maar wat is dat eigenlijk? En hoe betrouwbaar is het?

Wat heb ik nodig?

Ten eerste uiteraard een telefoonnummer waar u op te bereiken bent. Daarnaast is de internetverbinding en de bijbehorende (netwerk)apparatuur van groot belang.

Hoe werkt VoIP?

VoIP (Voice over Internet Protocol) is kort gezegd bellen over internet. Voorheen had u ISDN lijnen nodig, voortaan sluit u een toestel aan op uw internetverbinding.

Is VoIP betrouwbaar?

Geen internet? Dan schakelt de telefooncentrale door naar uw mobiele nummer. Zeer afhankelijk van uw internet? Overweeg dan een backup verbinding.

Is VoIP een alternatief voor ISDN?

Callvoip biedt u een volwaardig alternatief voor ISDN. Bovendien is Callvoip zeer flexibel inzetbaar (denk aan thuiswerken en verhuizen) en uiteraard stukken goedkoper. Bereken het zelf!

Biedt VoIP voldoende functionaliteiten?

Bij Callvoip hoeft u echt niets aan functionaliteiten in te leveren. Via de online telefooncentrale beschikt u over tal van professionele functionaliteiten.

Welke internetverbinding is het meest geschikt?

Praktisch iedere internetverbinding is geschikt. Dit kan zowel dsl, glasvezel of via de kabel. Echter is netwerkapparatuur zeer belangrijk bij de werking van VoIP.

Bereikbaar met de technologie van Callvoip

Wat kost bellen met Callvoip?

Iedere klant is anders en dat betekent dus ook dat geen telefooncentrale gelijk is.
Benieuwd wat de kosten zijn voor uw situatie? Bel met 050 820 0000 of bereken het via onze calculator.
Maandelijkse kosten
Basis Abonnement €7.50
Telefoonnummer (1x) €2.00
Toestelaccount (1x) €4.00
Prijzen zijn excl. BTW

Zelfstandigen

Online telefooncentrale, geen poespas én bereikbaar op één toestel.

Oplossingen voor het ZZP
Maandelijkse kosten
Basis Abonnement €7.50
Telefoonnummer (10x) €20.00
Toestelaccount (10x) €40.00
Qaller (5x) €20.00
Keuzemenu (1x) €4.00
Prijzen zijn excl. BTW

MKB

10 medewerkers met allemaal een eigen telefoonnummer en toestel. 5 medewerkers moeten ook mobiel kunnen uitbellen met het zakelijke nummer. Verder is de wens om inkomend verkeer via een keuzemenu te begeleiden naar de juiste medewerker.

Oplossingen voor het MKB
Maandelijkse kosten
Basis Trunk €10.00
Telefoonnummer €2.00
Extra kanalen (6x) €15.00
Prijzen zijn excl. BTW

Eigen telefooncentrale

Beheer van eigen telefooncentrale via onze trunkoplossing met 10 gesprekskanalen. Allemaal bereikbaar onder één nummer.

Trunk-oplossingen