Handleiding MS Teams

Functies

• Koppeling met MS Teams op basis van gebruiker / seat
• Volledige inkomende belroutering via de Callvoip centrale, incl. wachtrijen en keuzemenu
• Onderlinge gesprekken in MS Teams worden afgehandeld in MT Teams > spraak / video / chat
• Gesprekken binnen de organisatie verlopen via Callvoip, niet via MS Teams (interne call)
• Alle uitgaande gesprekken verlopen via Callvoip
• Middels de Qaller Smartphone App kun je instellen of je bereikbaar wilt zijn op je MS Teams omgeving: via je mobiel of op een andere manier
• De Group Pickup functie van de Callvoip-centrale werkt
• De Shortcodes van de Callvoip-centrale werken


Restricties

• Call Recording werkt alleen inkomend / uitgaand, niet bij intern verkeer of bij doorverbinden
• De Realtime API en de Operator Console werken alleen voor inkomende / uitgaande oproepen, interne oproepen in MS Teams worden niet weergegeven
• Het Persoonlijke belplan van een gebruiker werkt alleen voor inkomende oproepen, niet voor interne MS Teams gesprekken
• De BLF functie bij interne gesprekken tussen de Callvoip centrale en MS Teams werkt niet - MS Teams geeft nog geen status terug. Binnen MS Teams is de status uiteraard wel te zien en bij externe gesprekken binnen Callvoip ook.

Uw vraag niet beantwoord?

Heeft u na het lezen van dit artikel nog vragen? Bel ons dan tijdens kantoor uren op 050 – 820 00 00, stuur ons een e-mail op callvoip@callvoip.nl of stel uw vraag via onze chat.

Waarmee kunnen we je helpen?

{{ posts.title | markdownify }}

Zoekresultaten voor {{ searchQuery }}

{{ posts.title | markdownify }}
Geen resultaten, probeer een andere zoekterm