Handleiding MS Teams

Functies

• Koppeling met MS Teams op basis van gebruiker / seat
• Volledige inkomende belroutering via de Callvoip centrale, incl. wachtrijen en keuzemenu
• Onderlinge gesprekken in MS Teams worden afgehandeld in MT Teams > spraak / video / chat
• Gesprekken binnen de organisatie verlopen via Callvoip, niet via MS Teams (interne call)
• Alle uitgaande gesprekken verlopen via Callvoip
• Middels de Qaller Smartphone App kun je instellen of je bereikbaar wilt zijn op je MS Teams omgeving: via je mobiel of op een andere manier
• De Group Pickup functie van de Callvoip-centrale werkt
• De Shortcodes van de Callvoip-centrale werken


Restricties

• Call Recording werkt alleen inkomend / uitgaand, niet bij intern verkeer of bij doorverbinden
• De Realtime API en de Operator Console werken alleen voor inkomende / uitgaande oproepen, interne oproepen in MS Teams worden niet weergegeven
• Het Persoonlijke belplan van een gebruiker werkt alleen voor inkomende oproepen, niet voor interne MS Teams gesprekken
• De BLF functie bij interne gesprekken tussen de Callvoip centrale en MS Teams werkt niet - MS Teams geeft nog geen status terug. Binnen MS Teams is de status uiteraard wel te zien en bij externe gesprekken binnen Callvoip ook.

Je vraag niet beantwoord?

Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen? Bel ons dan tijdens kantoor uren op 050 – 820 00 00, stuur ons een e-mail op callvoip@callvoip.nl of stel jouw vraag via onze chat.

Wil jij dit ook?

Hier beland met een vraag waarop het antwoord lijkt te zijn: “klant worden bij Callvoip”? Dat kan natuurlijk!

Klant worden

Waarmee kunnen we je helpen?

{{ posts.title | markdownify }}

Zoekresultaten voor {{ searchQuery }}

{{ posts.title | markdownify }}
Geen resultaten, probeer een andere zoekterm