Email-app

Plaats de email-app in de belroute; deze zorgt ervoor dat u een emailnotificatie ontvangt op één of meer emailadressen van een gesprek dat op die plek in de belroute langskomt. Zo hoeft u geen gesprek meer te missen en kunt u waarborgen dat elk belangrijk gesprek wordt opgemerkt. De emailnotificatie is een kort bericht met de datum, tijd, nummer van de beller en in welk belplan het gesprek is langsgekomen.

Plaats de email-app in de belroute; deze zorgt ervoor dat u een emailnotificatie ontvangt op één of meer emailadressen van een gesprek dat op die plek in de belroute langskomt. Zo hoeft u geen gesprek meer te missen en kunt u waarborgen dat elk belangrijk gesprek wordt opgemerkt. De emailnotificatie is een kort bericht met de datum, tijd, nummer van de beller en in welk belplan het gesprek is langsgekomen.


Toepassingsvoorbeelden:

  • Notificatie van alle gesprekken - Plaats de email app aan het begin van uw belplan zodat u van elk telefoontje een emailnotificatie ontvangt.
  • Notificatie van gemiste gesprekken - Plaats de app aan het eind zodat u weet welke gesprekken er niet zijn aangenomen.
  • Zicht op hoeveel mensen bellen (vlak) na werktijd – Stel, u bent telefonisch bereikbaar tot 17 uur en heeft geen voicemail. De email-app maakt snel inzichtelijk of klanten u na werktijd nog proberen te bereiken.
  • Weet wie belt en geen voicemail inspreekt – het kan handig zijn om te weten dat iemand gebeld heeft, ook als zij de voicemail niet inspreken. Niemand verwacht dat u terugbelt, dat kan fijn zijn ten opzichte van voicemail waar de bal wel bij u ligt.
  • Bied de klant de mogelijkheid om teruggebeld te worden - Ervaart u momenten van grote telefonische drukte? Voeg dan snel een keuzemenu toe (bv. via de omleidings-app) en biedt de beller die lang moet wachten een keuze-optie om te wachten of teruggebeld te worden. Als de piek weer voorbij is vindt u in uw emailbox een lijst met klanten die teruggebeld kunnen worden.
  • Emailnotificatie als backup voor telefoonverkeer – de emailnotificatie is ideaal als backup, bv. als internet niet werkt, de telefoon weigert of als een spoednummer op lastig tijdstip niet op tijd kan worden aangenomen.


De email-app gebruiken:

- Sleep de email app in de belroute.
- Noteer één of meer emailadressen. U scheidt de emailadressen door een komma.
- Sla op en test!

Inhoudsopgave

Uw vraag niet beantwoord?

Heeft u na het lezen van dit artikel nog vragen? Bel ons dan tijdens kantoor uren op 050 – 820 00 00, stuur ons een e-mail op support@callvoip.nl of stel uw vraag via onze chat.

Waarmee kunnen we je helpen?

{{ posts.title | markdownify }}