Alles over bellen met je PC

Of je nu thuis of op kantoor zit te werken, veel mensen zitten achter een PC. Die gebruiken we al voor bijna alles en daar komt nu ook bellen bij. Niet alleen de Teams of Zoom meeting, nee, we hebben het over het gebruik van jouw vaste nummer op de PC. Dat kan namelijk met Webcalls. Maar ook het integreren van onze telefonie met jouw CRM is mogelijk. Maak van jouw PC dus ook jouw persoonlijke belcentrale!

Meer over Webcalls
Alles over bellen met je PC

De standaard

Met je PC heb je sowieso al complete regie over onze centrale. Log in en je regelt alles voor jouw telefonie. Daarbij bieden we standaard een Chrome Extensie (Click-to-Dial) met telefoonboek en notificaties van gesprekken. Koppel je telefoonboek aan jouw Yealink toestel of bel uit met de extensie. Allemaal standaard in onze dienstverlening. Maar dé toevoeging voor de PC is Webcalls: bellen met je browser.
De standaard

Wat is dat: Webcalls?

Webcalls biedt je de flexibiliteit van bellen met je computer, laptop of tablet, zonder uitgebreide installaties. Gewoon in je browser (Chrome, Edge, Firefox, Safari). Zo ben je superflexibel! Ideaal dus voor thuiswerk, onderweg of voor een snelle extra werkplek.


Meer informatie

Wat is dat: Operator Panel?

Met de Operator Panel maak je op maat een realtime dashboard voor jouw telefonie. Zie wie in gesprek is met wie en hoelang en bekijk uitgebreide (wachtrij-)statistieken. Maar er zijn ook trainingsmogelijkheden zoals meeluisteren en influisteren. Waardevol voor callcenters maar ook inzichten voor thuiswerkers.

Meer informatie

Wat is dat: Click-to-Dial?

Deze Chrome Extensie maakt het leven een stuk makkelijker. Popups van je gesprekken, met 1 klik uitbellen naar nummers op websites en een bedrijfstelefoonboek voor je Yealink. Allemaal standaard, zonder meerprijs!



Meer informatie