Uitgelicht

Interview TripleFabrics - Enne Jan ‘EJ’ Muntinga

Lees verder

Nieuws van Callvoip

Callvoip zorgt ervoor dat u als ondernemer altijd bereikbaar bent, dat gaat verder dan alleen maar telefonie. Betrouwbaar internet en goede apparatuur mogen daarbij niet ontbreken.

Hybride werken: 5 musthaves voor afwisselend thuiswerken en op kantoor

Geplaatst op: 27/9/2021 Na de gedwongen gang van de kantoortuinen en vergaderzalen naar de achtertuinen en de keukentafels thuis, zijn we met de coronacrisis inmiddels beland bij een deels omgekeerde beweging. De samenleving opent zich steeds meer, gesteund door een toenemende vaccinatiegraad en steeds beter georganiseerde testfaciliteiten. Dus ook met z’n allen weer de kantoren in? Nou nee. Hybride werken De veelgehoorde term hybride werken staat voor het feit dat we niet meer als standaard al onze werkdagen op de werkplek slijten, maar een meer afwisselend thuis en op kantoor verdeling gaan aanhouden.

CRM integratie met Simplicate? Callvoip regelde het voor BBAW

Geplaatst op: 23/9/2021 Kan ik mijn CRM-systeem koppelen aan mijn zakelijke telefooncentrale? En of dit kan! Door pijlsnelle innovatie tussen telecom en ICT-diensten werken bedrijven nu steeds efficiënter, klantvriendelijker en resultaatgerichter. Ieder telefoontje kan van belang zijn, daarom biedt slimme VoIP-CRM integratie bedrijven meer kans op zakelijk succes. Voorbeeld: Op je computer komt een belletje binnen en er verschijnt direct een ‘pop-up’ op je scherm. Alle gegevens van deze beller staan perfect opgesomd voor je neus.

CashDesk en Callvoip bezorgen de afhaal- en bezorgbranche efficiëntie

Geplaatst op: 30/8/2021 In de horeca zorgde het afgelopen corona-jaar voor een piek op het gebied van maaltijdbezorging: in 2020 groeide de ‘deliverymarkt’ met maar liefst 43,1%. Dat is niet niks als je actief bent in die branche en het laat zich raden dat een focus op efficiëntie ervoor zorgt dat je deze ontwikkeling de baas kunt zijn. Laten wij nu net op dat vlak een erg mooie samenwerking met CashDesk hebben. Daarmee krijg je:

CRM integratie: “Dit zou ik nooit meer willen missen”, lees hier waarom.

Geplaatst op: 3/6/2021 Ken je dat gevoel van iets nooit meer te willen missen? De immens populaire koppeling van slimme CRM integratie met je zakelijke telefonie is er zo eentje. Waarom dan en hoe? Simpel gezegd; je ontvangt een zakelijk telefoontje en terwijl je achter je computer zit te werken verschijnt er direct een slimme ‘pop-up’ op je scherm. Daarin staan alle relevante gegevens van deze beller afkomstig uit je eigen CRM-systeem.

Interview TripleFabrics - Enne Jan ‘EJ’ Muntinga

Geplaatst op: 12/5/2021 Maak kennis met weer een nieuwe leuke telecom-klant van Callvoip genaamd TripleFabrics. Deze Groningse groothandelaar is dekzeil- en afdekking-specialist voor: industrie, bouw, wegen- en waterbouw, maar ook voor de land- en tuinbouwsector. ‘Triple’ geeft blijk van nog 2 aftakkingen als in de bedrijven AfdekShop.nl en Watersport4all.nl en samen leveren zij hun diensten en producten aan bedrijven, organisaties, overheden en particulieren over de hele wereld. Dat bij een onderneming als deze de telefonie en alles daaromheen strak geregeld dient te zijn, lijkt ons een uitgemaakte zaak.

Zakelijk bellen in COVID tijd: dit veranderde allemaal. En wat blijft er?

Geplaatst op: 29/4/2021 Al ruim een jaar leven we allemaal in het tijdperk van het Coronavirus. De invloed van de daarbij ingestelde maatregelen is natuurlijk in alle hoeken en gaten van onze samenleving merkbaar. Wij zien, als zakelijke telefonieprovider, de effecten hiervan op de telefonie van uiteenlopende organisaties. Welke zaken vallen op? En zijn er ook oplossingen die handig zijn wanneer we weer terug gaan naar ‘normaal’? Werkplek van kantoor naar thuis “Werk zoveel mogelijk thuis” staat op de site van de Rijksoverheid.