Uitgelicht

Interview TripleFabrics - Enne Jan ‘EJ’ Muntinga

Lees verder

Nieuws van Callvoip

Callvoip zorgt ervoor dat u als ondernemer altijd bereikbaar bent, dat gaat verder dan alleen maar telefonie. Betrouwbaar internet en goede apparatuur mogen daarbij niet ontbreken.

CashDesk en Callvoip bezorgen de afhaal- en bezorgbranche efficiëntie

Geplaatst op: 30/8/2021 In de horeca zorgde het afgelopen corona-jaar voor een piek op het gebied van maaltijdbezorging: in 2020 groeide de ‘deliverymarkt’ met maar liefst 43,1%. Dat is niet niks als je actief bent in die branche en het laat zich raden dat een focus op efficiëntie ervoor zorgt dat je deze ontwikkeling de baas kunt zijn. Laten wij nu net op dat vlak een erg mooie samenwerking met CashDesk hebben. Daarmee krijg je:

CRM integratie: “Dit zou ik nooit meer willen missen”, lees hier waarom.

Geplaatst op: 3/6/2021 Ken je dat gevoel van iets nooit meer te willen missen? De immens populaire koppeling van slimme CRM integratie met je zakelijke telefonie is er zo eentje. Waarom dan en hoe? Simpel gezegd; je ontvangt een zakelijk telefoontje en terwijl je achter je computer zit te werken verschijnt er direct een slimme ‘pop-up’ op je scherm. Daarin staan alle relevante gegevens van deze beller afkomstig uit je eigen CRM-systeem.

Interview TripleFabrics - Enne Jan ‘EJ’ Muntinga

Geplaatst op: 12/5/2021 Maak kennis met weer een nieuwe leuke telecom-klant van Callvoip genaamd TripleFabrics. Deze Groningse groothandelaar is dekzeil- en afdekking-specialist voor: industrie, bouw, wegen- en waterbouw, maar ook voor de land- en tuinbouwsector. ‘Triple’ geeft blijk van nog 2 aftakkingen als in de bedrijven AfdekShop.nl en Watersport4all.nl en samen leveren zij hun diensten en producten aan bedrijven, organisaties, overheden en particulieren over de hele wereld. Dat bij een onderneming als deze de telefonie en alles daaromheen strak geregeld dient te zijn, lijkt ons een uitgemaakte zaak.

Zakelijk bellen in COVID tijd: dit veranderde allemaal. En wat blijft er?

Geplaatst op: 29/4/2021 Al ruim een jaar leven we allemaal in het tijdperk van het Coronavirus. De invloed van de daarbij ingestelde maatregelen is natuurlijk in alle hoeken en gaten van onze samenleving merkbaar. Wij zien, als zakelijke telefonieprovider, de effecten hiervan op de telefonie van uiteenlopende organisaties. Welke zaken vallen op? En zijn er ook oplossingen die handig zijn wanneer we weer terug gaan naar ‘normaal’? Werkplek van kantoor naar thuis “Werk zoveel mogelijk thuis” staat op de site van de Rijksoverheid.

Overal vast, zakelijk bellen

Geplaatst op: 13/4/2021 Bellen kan overal, de mobiel geeft ons veel vrijheid. Maar wat als je met een vast, zakelijk nummer wil bellen? Zit je dan meteen vast aan je bureau op kantoor? Gelukkig is ook die tijd voorbij. In deze blog laten we zien dat jouw vaste, zakelijke nummer net zo flexibel kan zijn als de mobiel, misschien nog wel iets veelzijdiger: Bel ermee met je vaste toestel Bel ermee met een app Bel ermee in je browser op elke PC/laptop Bel ermee met een sim kaart Kortom: voor flexibel bellen, onafhankelijk van je locatie, zijn heus meerdere oplossingen dan een mobiel nummer.

Wij spraken Mark Minnaard, mede-eigenaar van Red Cactus, over onze samenwerking

Geplaatst op: 5/4/2021 Bij Callvoip doen wij het niet alleen als het gaat om ons aanbod naar jullie als klant. Naast ons staan samenwerkingspartners met veel kennis, kunde en ervaring. Allemaal essentiële zaken wat betreft ons totale aanbod. Zakelijke telefonie is al lang niet meer enkel bellen via internet. Het is veel meer dan dat. Innoverende technologie gaat zo snel en wij willen jullie als onze klant graag gebruik laten maken van het grootste gemak en efficiency.