Uitgelicht

VoIP-oplossing voor startende ondernemers: 7 tips

Lees verder

Nieuws van Callvoip

Callvoip zorgt ervoor dat u als ondernemer altijd bereikbaar bent, dat gaat verder dan alleen maar telefonie. Betrouwbaar internet en goede apparatuur mogen daarbij niet ontbreken.

VoIP-oplossing voor startende ondernemers: 7 tips

Geplaatst op: 6/5/2020 Gefeliciflapstaart, je bent startend ondernemer! Een spannende drempel, van je inschrijving bij de KvK, de lancering van je website, tot het bedienen van je eerste klanten. Een mijlpaal, maar blijf vooral niet zitten op die roze wolk. Dat kon toen je nog in het veld stond bij je werkgever, of al dromende in de schoolbanken. Nu ben je eindverantwoordelijke van je eigen toko… Laten we je bijvoorbeeld even op weg helpen met het maken van de beste keuze voor slim geregelde zakelijke telefonie en internet.

Qaller Android update nu beschikbaar

Geplaatst op: 1/5/2020 Één van de leukere dingen aan Callvoip klant zijn is de Qaller app. Zeker in deze tijd van thuiswerken (onze Top 10 Thuiswerk Tools al gelezen?) is de app een waardevolle toevoeging voor ieders bereikbaarheid. We zien dan ook dat steeds meer van jullie de app gebruiken en waarderen. Viel er nog wat te verbeteren? In alle eerlijkheid: ja. Er was een minpuntje wat zelfs wij moesten erkennen: het ging niet helemaal goed in de nieuwste Android versie 10…Maar dat is nu voorbij!

Top 10 ‘thuiswerk-tools’ voor zorgeloos thuiswerken

Geplaatst op: 11/3/2020 Naast dat thuiswerken anno nu een geliefde bezigheid begint te worden, is het in sommige urgente gevallen een bittere noodzaak. Zoals nu bijvoorbeeld. Hierdoor staan veel bedrijven en organisaties inééns voor een duivels dilemma: - kunnen medewerkers professioneel verantwoord en gezond thuiswerken, - of moet de tent voor onbepaalde tijd op slot? Beide scenario’s lijken voor de meeste bedrijven vanzelfsprekend onwenselijk. Of hoeft dit helemaal niet zo te zijn? Met de slimme zakelijke telefonie van Callvoip kun je ook vanaf huis goed samenwerken en klanten helpen.

Zorgverleners beter bereikbaar door informatiebandje van Callvoip

Geplaatst op: 5/3/2020 PERSBERICHT Callvoip bespeurt dat klanten zoals huisartsen verspreid over het land, worden overspoeld door cliënten met prangende vragen over het Coronavirus. Deze vragen dienen adequaat en informatief juist te worden behandeld. Daarom is een professioneel ingerichte telefooncentrale meer dan ooit een noodzaak. Ook klanten die een explosieve vraag naar desinfecterende middelen ervaren, zijn gebaat bij in goede banen geleide telefonie. Een informerende welkomsttekst met daarin vermelding van de juiste instantie leidt vaak al direct tot een betere bereikbaarheid.

Onze Marieke spreekt Prins Carnaval

Geplaatst op: 18/2/2020 Het is alweer bijna zover: Carnaval barst over enkele dagen los. Natuurlijk zijn veel ondernemers dan even met wat anders bezig. Reden om de tent tijdelijk telefonisch te sluiten. En wij regelen dat natuurlijk graag! Marieke kreeg zelfs een echte Prins Carnaval aan de lijn! En dat leverde een feestelijk gesprek op! Wil je net als Prins Carnaval ook een bandje instellen? Dat kun je gemakkelijk zelf regelen! We hebben daarvoor een handige instructievideo gemaakt.

Callvoip Feature Update Januari 2020

Geplaatst op: 29/1/2020 2019 eindigde met onze Callvoip roadmap vol mijlpalen. We wierpen alvast een vooruitziende blik in de nabije toekomst voor 2020. De aangekondigde hosted VoIP feature updates stonden centraal. Dan is het extra lekker als we deze functionaliteiten stipt op tijd aan jou kunnen opleveren. Alles staat hier in het teken om jouw gebruikersgemak te optimaliseren. Goed, hier volgen ze; Update van de wachtrij – periodieke positiemelding: “aantal wachtenden voor u” Veel wachtrijgebruikers wachtten er al geruime tijd op en nu is het zover: vanaf kun je je wachtrijen voorzien van een periodieke positiemelding die bellers horen.