Handleiding Conferencing / vergaderen

Met de Callvoip Conferencing Service kunt u telefonisch vergaderen met een groep personen. Deze dienst kost éénmalig 25,- ex BTW en 10,- ex BTW per maand. De vergadering bestaat uit één moderator en een x-aantal deelnemers (default: max. 10). Deelnemers bellen naar uw eigen vergader-telefoonnummer of u (als moderator) kunt tijdens de vergadering mensen uitnodigen. Moderator en deelnemers loggen in met een eigen PIN-code. Het conference number en de moderator en deelnemer pincode staan op uw klantgegevensformulier.

Instructie voor het deelnemen aan een telefonische vergadering

  1. Bel naar het vergadertelefoonnummer
  2. Voer het nummer van de vergadering in + hekje
  3. Voer de pincode van de vergadering in + hekje
  4. U wordt begroet; noem uw naam in + hekje (pound key)
  5. U wordt de vergadering binnengeleid en hoort hoeveel deelnemers er reeds zijn.
  6. Toets hekje (pound key) voor een overzicht van de controls

Tijdens de vergadering beschikken moderator en deelnemer over een aantal instrumenten ofwel ‘controls’. Hieronder vindt u een overzicht:

Controls voor moderator en deelnemers

  • # Laat een overzicht van de beschikbare ‘controls’ horen
  • *1 Mute / cancel mute (schakel uw microfoon uit resp. aan)
  • *2 Schakel vermelding van nieuwe deelnemers aan resp. uit
  • *3 Laat horen welke deelnemers op de vergadering zijn ingelogd
  • *7 Zet het volume zachter
  • *9 Zet het volume harder

Extra controls voor de moderator

  • *8 + tel.nr. Nodig een nieuwe deelnemer bij de vergadering uit
  • *30 Beëindig de vergadering voor alle deelnemers
  • *31 Beëindig de vergadering voor de laatst gekomen deelnemer
  • *21 Blokkeer de vergadering voor nieuwe deelnemers
  • *20 Deblokkeer de vergadering en laat nieuwe deelnemers tot de vergadering toe
  • *11 Schakel de microfoon van alle deelnemers uit
  • *10 Schakel de microfoon van alle deelnemers weer in

Je vraag niet beantwoord?

Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen? Bel ons dan tijdens kantoor uren op 050 – 820 00 00, stuur ons een e-mail op callvoip@callvoip.nl of stel jouw vraag via onze chat.

Wil jij dit ook?

Hier beland met een vraag waarop het antwoord lijkt te zijn: “klant worden bij Callvoip”? Dat kan natuurlijk!

Klant worden

Waarmee kunnen we je helpen?

{{ posts.title | markdownify }}

Zoekresultaten voor {{ searchQuery }}

{{ posts.title | markdownify }}
Geen resultaten, probeer een andere zoekterm