Waar te beginnen?

Het kort omschrijven van alles wat je te bieden hebt is een uitdaging. Zeker als je net als wij best veel moois voor je klanten hebt. :-) Daarom hebben we op deze pagina een overzicht gemaakt waar je in 1 oogopslag een beeld krijgt van telefonie via Callvoip. Ga er maar eens goed voor zitten, want achter het rinkelen van een toestel gaat een hele wereld schuil!

We hebben ook alle apparatuur!

Via onze eigen webshop kunnen we je ook voorzien van een toestel voor je bureau, in je magazijn. Maar ook een handige headset of netwerkapparatuur. Zo ben je in een keer klaar en houd je één aanspreekpunt voor alles!

Bezoek onze webshop

De centrale zelf

Het hart van jouw telefonie is onze online centrale. Daar bepaal je wat er gebeurt als iemand jouw nummer(s) belt. Bij wie er hoelang iets rinkelt, wie er een mailtje krijgt, wanneer je überhaupt bereikbaar bent, noem het maar op. We lichten een paar veelgebruikte functionaliteiten eruit. Het kan zijn dat jouw keuzes hierin anders waren. Bij het inrichten van jouw eigen routes helpen we je uiteraard!

Keuzemenu

We kennen allemaal wel een keuzemenu: kies 1 voor X, 2 voor Y etc. Hebben wij natuurlijk ook. En het inrichten ervan is al even makkelijk en flexibel als de rest van onze centrale. Zorg ervoor dat bellers makkelijk bij de juiste persoon belanden.

Lees meer

Omleidingen

De lichtknopjes van onze centrale: zet met 1 druk op de knop een afslag in jouw belroute aan of weer uit. Bijvoorbeeld een doorschakeling naar je mobiel. Of een storingsbandje. En dat dus ook ook met je mobiel, of je toestel op je bureau. Handig!

Lees meer

Email-app

We krijgen allemaal al veel mail. Maar een slim geplaatste e-mail app in jouw belroute kan erg handig zijn. Je ontvangt een korte melding met tijdstip van het telefoontje, het gebelde nummer en het nummer van de beller. Handig als je even terug wilt bellen.

Lees meer

Wachtrij

Bel met de Belastingdienst en je krijgt een indruk van wat een wachtrij is: je hangt in de wacht, muziekje erbij, en hoort af en toe dat je de zoveelste wachtende bent. Dit zorgt voor effectiviteit op een druk nummer.

Lees meer

Multiple Caller ID

Als je meerdere nummers hebt, is het wel zo handig dat je gemakkelijk kunt wisselen met welk nummer je uit belt. Dat kan, en wij noemen het Multiple Caller ID. Switchen kan op je vaste toestel, maar ook met onze app.

Lees meer

Mis je iets?

We noemen er 5, maar er zijn meer functionaliteiten natuurlijk. We bellen je om samen jouw eigen centrale in te richten, zodat je een vliegende start kunt maken. Weten wat er nog meer mogelijk is?

Check het overzicht




Vast Mobiel

Als jouw zakelijke telefonieprovider negeren wij jouw smartphone natuurlijk niet. We hebben zelfs verschillende manieren om ervoor te zorgen dat jouw zakelijke telefonie via het vaste nummer een plek krijgt op jouw smartphone.

  • Gemakkelijke doorschakelingen.
  • Bellen met een app.
  • Volledige integratie met een SIM kaart oplossing.
Meer weten? Bel ons of lees verder op onze Alles over Vast Mobiel pagina.
Vast Mobiel

Integratie

Zakelijke telefonie anno nu is dus veel meer dan een rinkelend toestel op je bureau, dat is nu wel duidelijk. Maar er is meer! Wij integreren telefonie namelijk met jouw bedrijfsprocessen en CRM.

  • Basis integratie: gratis Chrome Extensie met popups telefoongesprekken en meer.
  • CRM lookup: jouw CRM gekoppeld aan onze Chrome Extensie
  • VoIP CTI: Volledige integratie van jouw PC met de telefonie.
Meer weten? Bel ons of lees verder op onze Alles over Integratie pagina.

Mooi hè?

Wij zijn best wel trots op ons systeem en aanbod en hopen dan ook dat je bij het zien van deze pagina denkt: “Tjonge, dit wil ik ook!”. Dat kan natuurlijk allemaal en we vertellen je er graag meer over.

Neem contact op