MKB

Hosted VoIP is de perfecte oplossing voor het MKB. U maakt gebruik van de modernste online telefooncentrale. Simpel in gebruik, flexibel en schaalbaar. U betaalt daardoor nooit teveel!
Bereken je kosten

De beste telefonie voor het MKB!

Callvoip zorgt ervoor dat u als ondernemer altijd bereikbaar bent en dat gaat verder dan alleen maar telefonie. Betrouwbaar internet en goede apparatuur mogen daarbij niet ontbreken. Callvoip begeleidt u daar graag bij en zo heeft u alles onder één dak.
De beste telefonie voor het MKB!

Iedere organisatie is uniek

Uw organisatie is uniek en heeft eigen telefonie-wensen en -eisen. Dankzij de uitgebreide en zeer flexibele Simmpl telefooncentrale biedt Callvoip wat u zoekt: een complete hosted VoIP-oplossing met telefoonnummers en als u wenst hardware en internetverbinding. Veel extra features, zoals een wachtrij, keuzemenu of gespreksopname, zijn beschikbaar.
Iedere organisatie is uniek

Geniet van een beter telefoongesprek

Flexibiliteit

De dienst is zeer flexibel en schaalbaar, handig bij uitbreiding van of juist vertrek van collega’s.

Één beheeromgeving

Heeft u meerdere vestigingen? U bedient ze allemaal eenvoudig vanuit één beheeromgeving.

Optimale bereikbaarheid

U bent bereikbaar onder één of meer nummers. Ook thuiswerkers zijn bereikbaar onder het zakelijk nummer.

Geen lange contracten

Geen lange contracten of kleine lettertjes. Alle diensten van Callvoip zijn maandelijks opzegbaar.

Meer dan 10 jaar ervaring

Al jaren ervaring en duizenden klanten geholpen naar de beste telefonieoplossing.

Gratis Click-to-Dial

Om het leven & telefonie nog gemakkelijker te maken, bieden wij u onze Click-to-Dial app gratis aan.

Bereikbaar met de technologie van Callvoip

Iedere organisatie is uniek!

Daarom is het lastig te vertellen wat u precies gaat betalen. Hieronder twee cases kort uitgewerkt.
Maandelijkse kosten
Basis Abonnement €7.50
Telefoonnummer (1x) €2.00
Toestelaccount (4x) €16.00
Wachtrij (1x) €4.00
Koppeling CRM (1x) €5.00
Prijzen zijn vanaf en per maand

Tandartspraktijk

Er is één receptietoestel en die kan de inkomende belletjes niet aan. Deze oproepen worden opgevangen in een wachtrij. Bij aangenomen gesprekken moet de klantkaart getoond worden. De drie behandelkamers allemaal een eigen handset.

Bekijk de case hier:
Maandelijkse kosten
Basis Abonnement €7.50
Telefoonnummer (1x) €2.00
Toestelaccount (10x) €40.00
Belbundel 5000min (10x) €250.00
Prijzen zijn vanaf en per maand

Callcenter

Er werken 10 medewerkers en bellen allemaal veel uit. Inkomende bereikbaarheid is minder van belang. Gemiste oproepen worden gemaild en opgevangen in de voicemail.

Bekijk alle cases hier
Maandelijkse kosten
Basis Abonnement €7.50
Prijzen zijn vanaf en per maand

Uw organisatie

Via onze calculator krijgt u eenvoudig en snel een eerste indruk van de kosten.

Bereken het zelf