De VoIP CTI Bubble uitgelegd

Wanneer jouw CRM geïntegreerd is met onze telefonie, krijg je popups van gesprekken. Maar niet zomaar popups. Ze zijn slim, flexibel en zelf in te vullen. We noemen ze de Bubble. Lees hier wat die allemaal in zijn mars heeft.

Dit is Bubble!

Ook als je geen CRM hebt voegt Bubble veel toe. Zo kun je nummers automatisch door Google laten checken en voorzien van bedrijfsnaam, adres en woonplaats.
Dat gaat je zeker verrassen!





1. Bubble laat jou bepalen

Jij kiest zelf welke gegevens uit je CRM je van de beller in de Bubble wilt zien.







2. Bubble praat je bij

Nog voor je de beller spreekt, weet je welke collega deze als laatst sprak.







3. Bubble is flexibel

De klikbare knoppen in de Bubble zijn volledig zelf te definiëren. Kies de maximaal 4 acties die jij het handigst vindt bij elk gesprek.








4. Bubble is slim

Bubble weet wanneer je het gesprek hebt aangenomen of nog laat rinkelen en past hier de kleur van de pop-up op aan.








5. Bubble geeft alles door

Verbind je een gesprek door aan een collega? Dan krijgt die ook alle bijbehorende informatie.









6. Bubble belt ook zelf

Naast info over de binnenkomende gesprekken, kun je ook gemakkelijk met 1 klik op een nummer uitbellen.








7. Bubble verschijnt waar jij wil

Werk je met meerdere schermen? Bepaal dan zelf gemakkelijk op welk scherm jouw Bubble verschijnt.








8. Bubble kan multitasken

Gebruik je meerdere pakketten met klantgegevens? Bubble is niet eenkennig en kan met meerdere CRMs tegelijk koppelen!








9. Bubble is veilig

Geen gedoe met extra wachtwoorden: inloggen gaat met zgn. Single Sign On. (Google of Microsoft)








10. Bubble houdt niet van dubbel werk

Had jij al een (ondergeschikte :-)) pop-up van je CRM systeem? Bubble zet die uit en geeft je alleen de Bubble Pop-up.









Je vraag niet beantwoord?

Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen? Bel ons dan tijdens kantoor uren op 050 – 820 00 00, stuur ons een e-mail op callvoip@callvoip.nl of stel jouw vraag via onze chat.

Wil jij dit ook?

Hier beland met een vraag waarop het antwoord lijkt te zijn: “klant worden bij Callvoip”? Dat kan natuurlijk!

Klant worden

Waarmee kunnen we je helpen?

{{ posts.title | markdownify }}

Zoekresultaten voor {{ searchQuery }}

{{ posts.title | markdownify }}
Geen resultaten, probeer een andere zoekterm