Trengo + auto call log

Sync je CRM-contacten en -bedrijven.

E-commerce     Customerservice     Nieuw     Auto Call Log     Integrated Popup    


Meer info:
Type:
  • Via API

Waarom integreren?

  • Slimme pop-up van elk gesprek
  • Direct de klantgegevens in beeld
  • Met één klik uitbellen vanuit elk programma
Trengo-koppeling gratis testen?

Welke voordelen biedt een telefoniekoppeling tussen Callvoip en CRM-pakket Trengo?
Trengo: CRM software voor optimale klantenservice obv omnichannel communicatiekanalen


Samenvatting
Met de Callvoip Trengo telefoonconnector beschik je over een slimme koppeling tussen telefonie van Callvoip en Trengo. Deze koppeling biedt een waardevolle toevoeging aan al het telefoonverkeer, zowel bij inkomende gesprekken die in Trengo staan, als bellers die er niet instaan, én maakt het mogelijk om elk telefoonnummer met één klik automatisch te bellen! Let maar op: al na een halve dag wil je dit gemak en comfort niet meer missen, en kun je nog meer tijd besteden aan je échte werkzaamheden!

Inkomende gesprekken
Met de unieke Trengo Callvoip connector voeg je drie prachtige features aan je telefoonsysteem toe:
1. Bij een inkomend gesprek verschijnt een popup met klantinformatie; je kunt gelijk doorklikken naar de klant in Trengo
2. Er verschijnt ook een popup binnen Trengo zelf van de call, met daarin de status van het gesprek
3. Er wordt automatisch een callregistratie gelogd; type gelijk je gespreksinformatie!

De popup heeft een aantal unieke eigenschappen:

  • De informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar eigen wens samen te stellen.
  • Ook bij het doorverbinden van gesprekken blijven de klantgegevens zichtbaar (dus niet alleen de gegevens van je collega).
  • Bij meerdere beeldschermen kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien.
  • Op de popup is zichtbaar welke collega op welke datum en tijd als laatste contact had met dit nummer. Dat kan handig zijn als iemand terugbelt en je niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn.
  • De Callvoip popup-applicatie is voorzien van click to dial functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt. Uitbellen met 1 klik!
  • Geen match van het telefoonnummer met een contact in Trengo? Maak dan gebruik van de automatische Google Number Lookup: als Google het nummer kent wordt deze verrijkt met naam, adres, plaats en website. Zo weet je toch meer dan enkel het nummer in het display van je telefoon.

Bonus: gespreks-popup in Trengo zelf
Bij een inkomend gesprek verschijnt er een gesprekspopup in Trengo zelf dankzij de ingebouwde telefoonkoppeling van Trengo. Deze popup omvat alle relevante klantinformatie zodat je direct de juiste context hebt en het gesprek gelijk inhoudelijk kunt starten. Omdat Trengo zelf gespreksinformatie toont kan de pop-up van de koppeling uitgeschakeld worden; het is ook mogelijk om beiden te gebruiken: je hebt dan de Google nummerverrijking bij bellers die NIET in Trengo staan en je hebt beschikking over de 4 instelbare knoppen (zie onder), en een knop op de relatie in Trengo te openen.

Bonus: automatische call logging
Standaard is de Trengo Callvoip connector voorzien van de functie om automatisch gesprekken te loggen onder de klantkaart in Trengo. Dit wordt zeer gewaardeerd; je hoeft zo geen actie meer te ondernemen om de call zelf te registreren, dat betekent meer focus en aandacht voor de inhoudelijke zaken en plezieriger werken!

Uitgaande gesprekken
Dankzij de connector kun je de nummers in Trengo aanklikken en automatisch bellen. Maar het gemak is groter: elk telefoonnummer dat van een klik-en-bel-linkje (callto: en tel:) is voorzien kun je voortaan aanklikken en automatisch bellen. En elk telefoonnummer in elk willekeurig programma op je computer kun je selecteren en bellen door op F7 te klikken. Tel uit je tijdwinst!

Details van de popup in combinatie met Trengo:
Als gebruiker kun je de te vertonen pop-up volledig zelf ontwerpen.
Je kunt dan de klantgegevens uit Trengo gebruiken, denk hierbij aan gegevens zoals:
• telefoonnummer
• naam
• volledige naam
• display naam
• e-mail
• laatst gebeld met functie

Naast bovenstaande gegevens in je pop-up kun je tot 4 knoppen aanmaken in de pop-up om direct de juiste actie uit te voeren tijdens een telefoongesprek.
Denk hierbij aan:
• Open klant in Trengo CRM

En daarnaast: customized knoppen zoals:
• Kopieer telefoonnummer
• Maak een terugbelverzoek
• Open website
• Kopieer een parameter (bv klantnummer of klantnaam)

Technische gegevens:
Het softwarepakket Trengo CRM wordt gekoppeld met telefonie van Callvoip op basis van een API-koppeling.

Vraag nu deze koppeling aan