Gespreksopname (Call Recording) | VoIP-Functionaliteit

Gespreksopname (Call Recording)

Met gespreksopname kunt u uw telefoongesprekken opnemen en terugluisteren.
De gespreksopnamefunctie kunt u zelf per gebruiker in- en uitschakelen. U kunt kiezen of alle gesprekken worden opgenomen of dat u de opname tijdens een gesprek aan- en uitzet. Opgenomen telefoongesprekken kunt u beluisteren en downloaden op de telefooncentrale

Bereken uw kosten

De voordelen:

  • Training: Ideaal voor trainingsdoeleinden
  • Bevestiging : van contractuele afspraken
  • Klanttevredenheid: Controle van klanttevredenheid

Waarom gespreksopname?

Veel gesprekken zijn het waard, uit oogpunt van belang of diversiteit van inhoud, om nog eens terug te kunnen luisteren. Of het nu voor training, verdere uitwerking, begeleiding of het nakomen van overeengekomen mondelinge afspraken gaat: is het niet ideaal als u deze mogelijkheid heeft?
De Simmpl-telefooncentrale biedt gespreksopname met één druk op de knop: zet opname aan, bepaal het aantal bewaar-dagen (30, 90, 180 of 365), en klaar. Gesprekken worden opgenomen, u kunt ze terugluisteren en downloaden.

Wat zijn de kosten?

Gespreksopname wordt berekend op het aantal gebruikers en op basis van de ingestelde bewaarperiode:

30 dagen bewaren

  • €5,00 p/mnd per gebruiker
  • €5,00 eenmalig

180 dagen bewaren

  • €10,00 p/mnd per gebruiker
  • €5,00 eenmalig

365 dagen bewaren

  • €12,50 p/mnd per gebruiker
  • €5,00 eenmalig

Overzicht van alle functionaliteiten