Keuzemenu (IVR)

Met een keuzemenu begeleidt u de bellers direct naar de juiste medewerker of afdeling. Professioneel, plezierig voor uw klant, efficiënt (door minder doorverbinden) en kortere gesprekken. Ook straalt u met een keuzemenu professionaliteit uit.
Bereken je kosten
Keuzemenu (IVR)

Waarom een keuzemenu?

Een telefonisch keuzemenu of IVR (Interactive Voice Respons systeem) geeft bellers een keuzemogelijkheid om gelijk naar de juiste afdeling/medewerker te gaan. Dit geeft een professionele indruk aan de beller. Bellers krijgen direct de juiste afdeling aan de lijn en waarderen dat. De telefoontijd is korter en er wordt minder doorverbonden: dit verhoogt de efficiëntie.
U kunt de beller gelijk doorsturen naar een keuzemenu of als er niet wordt aangenomen. U heeft dit allemaal zelf in de hand. In een keuzemenu kunt u ook verschillende submenu’s toevoegen.Hiermee creëert uw meer keuzemogelijkheden. Handig als een afdeling meer collega’s omvat of als een een keuzemenu wenst met meerdere meldteksten die antwoord geven op vragen.
Waarom een keuzemenu?

Bereikbaar met de technologie van Callvoip

Wat zijn de kosten?
Maandelijks €4.00
Eenmalig €5.00

Keuzemenu (IVR)

Kosten per keuzemenu.

Bereken je kosten
Wedden dat we ook jou in 30 minuten fan maken?
Zullen we samen kort kijken wat voor jouw specifieke situatie de beste telefonieoplossing is?
Doen we meteen de grand tour door onze centrale.
Geef ons een half uurtje en we laten jou zien waarom wij zo enthousiast zijn.