Wachtrij (Queue) | VoIP-Functionaliteit | Handig bij veel inkomend verkeer

Wachtrij (Queue)

Heeft u veel inkomend verkeer of wenst u een professionele uitstraling? Met een wachtrij kunt alle bellers beantwoorden en te woord staan. De beller wordt bijvoorbeeld begroet met een meldtekst en vervolgens in de wacht gezet. Tijdens deze wachtperiode hoort de beller een toon of wachtmuziek totdat hij/zij zelf aan de beurt is.

Bepaal zelf de rinkelvolgorde en wachtmuziek. Voeg externe nummers toe en bekijk de statistieken. Met de Simmpl telefooncentrale is een wachtrij slechts enkele klikken werk.

Bereken uw kosten

De voordelen:

  • Professioneel: voorzie de wachtrij van meldteksten en wachtmuziek
  • Bedieningsgemak: in enkele ogenblikken ingesteld
  • Flexibel: u kunt medewerkers toevoegen en zelf in-/uitloggen
  • Intelligent: stel in hoe gesprekken over het team worden verdeeld
  • Klantvriendelijk: maximale wachtrij-duur instelbaar, met vervolgroute
  • Inzichtelijk: bekijk in de statistieken de wachttijd, gespreksduur en meer.

Waarom een wachtrij?

Op momenten van drukte is het handig als de telefooncentrale zelf het gesprek kan aannemen. Een wachtrij (ook wel Queue genoemd) biedt deze mogelijkheid.
U begroet de beller met een zelf te plaatsen welkomsttekst gevolgd door wachtmuziek. Komt er een medewerker (queue agent) vrij, dan wordt het gesprek doorverbonden. U stelt zelf in hoe lang de beller maximaal wacht. Mocht het bijvoorbeeld te lang duren, dan kunt u de beller doorschakelen naar een volgende stap in uw belplan (bijv. voicemailbox).

Dankzij de de geavanceerde wachtrij statistieken ziet u snel wanneer u de meeste belletjes krijgt en hoe lang de beller gemiddeld in de wacht staat. Met deze gegevens kunt u uw wachtrij en/of belroute optimaliseren.

Wat zijn de kosten?

Maandelijks: € 4,00 excl. BTW (per wachtrij)
Eenmalig: € 5,00 excl. BTW (per wachtrij)

Overzicht van alle functionaliteiten