Stratech RCS

Sync je CRM-contacten en -bedrijven.

Recreatie


Meer info:
Type:
  • Via API
Beschikbaar voor:
  

Waarom integreren?

  • Slimme pop-up van elk gesprek
  • Direct de klantgegevens in beeld
  • Bel automatisch uit vanuit elk programma
Stratech-koppeling gratis 1 week testen?

Welke voordelen biedt een telefoniekoppeling tussen Callvoip en Stratech RCS Enterprise?
Stratech RCS Enterprise: CRM Reserveringssysteem voor de recreatiesector


Samenvatting
Met de Callvoip Stratech RCS connector beschik je over een slimme koppeling tussen Callvoip en Stratech RCS. Deze koppeling biedt een waardevolle toevoeging aan al het telefoonverkeer, zowel bij inkomende gesprekken die in Stratech staan, als bellers die er niet instaan, én maakt het mogelijk om elk telefoonnummer met één klik automatisch te bellen! Let maar op: al na een halve dag wil je dit gemak en comfort niet meer missen, en kun je nog meer tijd besteden aan je échte werkzaamheden!

Inkomende gesprekken
Bij elke inkomende en/of uitgaande oproep verschijnt direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Stratech RCS en kun je direct de klantkaart openen. De popup heeft een aantal unieke eigenschappen:

  • Popup met nummer van de beller, klantgegevens uit CRM en handige gespreksduur-timer.
  • De informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar eigen wens samen te stellen.
  • Toon klantinformatie vanuit je CRM(’s): dit is aanpasbaar per medewerker / functie.
  • Geen match van het telefoonnummer met een contact in Stratech RCS? Vul de informatie dan aan met de automatische Google Number Lookup: als Google het nummer kent wordt deze verrijkt met naam, adres, plaats en website. Zo weet je toch meer dan enkel het nummer in het display van je telefoon.
  • Laatste contact: zie het laatste contactmoment met dit nummer, wanneer en met welke collega.
  • Call History: zie alle contactmomenten met dit nummer van de laatste 90 dagen: wanneer, hoe lang en met wie. Handig voor bellers die niet weten met wie ze eerder spraken.
  • Redial: open de popup van een eerder gesprek en bel de relatie met 1 klik terug.
  • Notepad: maak een gespreksnotitie, deze wordt opgeslagen in de Call History en kun je daar kopiëren.
  • Vier instelbare buttons met kopiefunctie, emailfunctie, actiebutton (open URL) en knop om klantkaart in CRM te openen.
  • Meerdere relaties met één nummer? Handige bladerfunctie om juiste relatie te kiezen.
  • Handige Click-to-Dial functie: bel elk nummer met 1 klik, vanuit je CRM, de browser en elk ander programma!
  • Bij meerdere beeldschermen kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien.
  • Ook bij het doorverbinden van gesprekken blijven de klantgegevens zichtbaar (dus niet alleen de gegevens van je collega).

Uitgaande gesprekken
Dankzij de connector kun je de nummers in Stratech RCS aanklikken en automatisch bellen. Maar het gemak is groter: elk telefoonnummer dat van een klik-en-bel-linkje (callto: en tel:) is voorzien kun je voortaan aanklikken en automatisch bellen. En elk telefoonnummer in elk willekeurig programma op je computer kun je selecteren en bellen door op F7 te klikken (Windows).
Daarnaast is er voor Windows en Mac de Remote Dialer: een handige bureaublad-telefoon-app waar je een nummer kunt intoetsen of plakken om het direct te bellen. Tel uit je tijdwinst!

Details van de popup in combinatie met Stratech RCS:
Als gebruiker kun je de te vertonen pop-up volledig zelf ontwerpen.
Je kunt dan de klantgegevens uit Stratech RCS gebruiken, denk hierbij aan gegevens zoals:
• Naam gast
• Woonplaats gast
• Taal
• Telefoonnummer
• Gastnummer
• Reserveringsnummer
• Boekingsperiode
• Huidige reservering
• Status boeking
• Geboekte object
• Laatst vertrokken reservering
• Achterstand betaling
• etc.

Naast bovenstaande gegevens in je pop-up kun je tot 4 knoppen aanmaken in de pop-up om direct de juiste actie uit te voeren tijdens een telefoongesprek.
Denk hierbij aan:
• Open de gastenkaart
• Open de boeking / reservering met alle details

En daarnaast: customized knoppen met:
• Kopie-functie (bv telefoonnummer of parameter)
• Email-functie (bv terugbelverzoek of leadnotitie)
• Actie-button (bv open URL of website, evt met parameter)

Technische gegevens:
Het softwarepakket Stratech-RCS Enterprise CRM wordt gekoppeld op basis van een API-koppeling.
Let op: om de telefoonkoppeling te kunnen gebruiken dient de telefoonintegratie licentie te worden geactiveerd door Stratech-RCS Enterprise. Dit is een betaalde licentie.
De Callvoip telefoon-integratie met Stratech RCS kan worden gebruikt op zowel Windows als Apple Mac.

Vraag nu deze koppeling aan