Informatie over de CRM koppeling en demo ontvangen?


Gegevens worden gebruikt om éénmalig contact met je op te nemen.

HTTP Requester

Algemene koppeling

Universele koppeling Auto Call Log


Meer info:
Beschikbaar voor:
  

Waarom integreren?

  • Slimme pop-up van elk gesprek
  • Direct de klantgegevens in beeld
  • Bel automatisch uit vanuit elk programma
  • Voor 5 Euro per gebruiker/maand

    Benieuwd naar de besparing voor jou? Klik hier!


Welke voordelen biedt een telefoniekoppeling tussen Callvoip en jouw CRM-pakket gebaseerd op een (geavanceerde) HTTP Requester?

Heb je geen CRM-pakket waarvoor een koppeling op de plank ligt?
Geen nood: ook voor eigen CRM-pakketten en maatwerksystemen bieden we een aantal universele connectoren.
Deze kunnen rechtstreeks koppelen met softwarepakketten, databases of databestanden op basis van SQL, ODBC, CSV, HTTP, en URL.

Als je koppelt op basis van een (gesavanceerde) HTTP Requester kun je zelf instellen dat er een of meer acties in gang worden gezet op het moment dat je wordt gebeld. Deze actie kan ook op de achtergrond worden uitgevoerd. Op basis van deze verbinding kan de Callvoip CRM-koppelingssoftware een actie starten bij de gewenste gebeurtenis die dan een volgactie in jouw CRM pakket laat starten, bv een popup of telefoonnotificatie. En uiteraard is het mogelijk om van een telefoonnummer dat NIET in jouw database wordt aangetroffen, een Google loockup te laten doen. Google zal de naam, adres, plaats en websitegegvens weergeven zodat je toch meer weet dan enkel een nummer in het display van je telefoon.
Bovendien kun je, naast bovenstaande gegevens, tot 4 knoppen in de pop-up definiëren om direct de juiste actie uit te voeren tijdens een telefoongesprek.
Denk hierbij aan:
• Kopieer telefoonnummer
• Maak een terugbelnotitie
• Open website
• Custom links met een URL aangevuld met bv klant-id om de klantpagina in jouw CRM te openen
• en customized knoppen om bv een klantparameter, klant ID, klantnaam te kopiëren.

Vraag nu deze koppeling aan