Informatie over de CRM koppeling en demo ontvangen?


Gegevens worden gebruikt om éénmalig contact met je op te nemen.

Store365

Sync je CRM-contacten en -bedrijven.

Self Storage Software


Meer info:
Type:
  • Via API
Beschikbaar voor:
  

Waarom integreren?

  • Slimme pop-up van elk gesprek
  • Direct de klantgegevens in beeld
  • Bel automatisch uit vanuit elk programma
  • Voor 5 Euro per gebruiker/maand

    Benieuwd naar de besparing voor jou? Klik hier!


Welke voordelen biedt een telefoniekoppeling tussen Callvoip en CRM-pakket Store365?
Store365: Self Storage Software - één database voor alle sites, prospects en customers, unit management en veel meer.

Samenvatting
Met de Callvoip Store365 connector beschik je over een slimme koppeling tussen Callvoip en Store365. Deze koppeling biedt een waardevolle toevoeging aan al het telefoonverkeer, zowel bij inkomende gesprekken die in Perfectview staan, als bellers die er niet instaan, én maakt het mogelijk om elk telefoonnummer met één klik automatisch te bellen! Let maar op: al na een halve dag wil je dit gemak en comfort niet meer missen, en kun je nog meer tijd besteden aan je échte werkzaamheden!

Inkomende gesprekken
Bij elke inkomende en/of uitgaande oproep verschijnt direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Store365Store365 en kun je direct de klantkaart openen. De popup heeft een aantal unieke eigenschappen:

  • Popup met nummer van de beller, klantgegevens uit CRM en handige gespreksduur-timer.
  • De informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar eigen wens samen te stellen.
  • Toon klantinformatie vanuit je CRM(’s): dit is aanpasbaar per medewerker / functie.
  • Geen match van het telefoonnummer met een contact in Store365? Vul de informatie dan aan met de automatische Google Number Lookup: als Google het nummer kent wordt deze verrijkt met naam, adres, plaats en website. Zo weet je toch meer dan enkel het nummer in het display van je telefoon.
  • Laatste contact: zie het laatste contactmoment met dit nummer, wanneer en met welke collega.
  • Call History: zie alle contactmomenten met dit nummer van de laatste 90 dagen: wanneer, hoe lang en met wie. Handig voor bellers die niet weten met wie ze eerder spraken.
  • Redial: open de popup van een eerder gesprek en bel de relatie met 1 klik terug.
  • Notepad: maak een gespreksnotitie, deze wordt opgeslagen in de Call History en kun je daar kopiëren.
  • Vier instelbare buttons met kopiefunctie, emailfunctie, actiebutton (open URL) en knop om klantkaart in CRM te openen.
  • Meerdere relaties met één nummer? Handige bladerfunctie om juiste relatie te kiezen.
  • Handige Click-to-Dial functie: bel elk nummer met 1 klik, vanuit je CRM, de browser en elk ander programma!
  • Bij meerdere beeldschermen kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien.
  • Ook bij het doorverbinden van gesprekken blijven de klantgegevens zichtbaar (dus niet alleen de gegevens van je collega).

Uitgaande gesprekken
Dankzij de connector kun je de nummers in Store365 aanklikken en automatisch bellen. Maar het gemak is groter: elk telefoonnummer dat van een klik-en-bel-linkje (callto: en tel:) is voorzien kun je voortaan aanklikken en automatisch bellen. En elk telefoonnummer in elk willekeurig programma op je computer kun je selecteren en bellen door op F7 te klikken (Windows).
Daarnaast is er voor Windows en Mac de Remote Dialer: een handige bureaublad-telefoon-app waar je een nummer kunt intoetsen of plakken om het direct te bellen. Tel uit je tijdwinst!

Details van de popup in combinatie met Store365:
Als gebruiker kun je de te vertonen pop-up volledig zelf ontwerpen.
Je kunt dan de klantgegevens uit Store365 gebruiken, denk hierbij aan gegevens zoals:
• klatnnaam
• klantnummer
• debiteurnummer
• type relate
• klantstatus
• status van de klantrelatie (pending, active)
• vestiging waar de klant zijn facility afneemt
• aanwezigheid openstaande posten (ja/nee)
• of de klant actieve contracten heeft
• etc.

Let op: het is niet mogelijk om met één druk op de knop STORE365 te openen, maar in plaats daarvan wordt het klantnummer gekopieerd. Dat kun je gelijk plakken in STORE365 en vervolgens verschijnt met één druk op de knop de klant in beeld. Naast bovenstaande gegevens in je pop-up kun je tot 4 knoppen aanmaken in de pop-up om direct de juiste actie uit te voeren tijdens een telefoongesprek.

Denk hierbij aan customized knoppen met:
• Kopie-functie (bv telefoonnummer of parameter)
• Email-functie (bv terugbelverzoek of leadnotitie)
• Actie-button (bv open URL of website, evt met parameter)

Technische gegevens:
Het softwarepakket Store365 wordt gekoppeld op basis van een API-koppeling.
De Callvoip telefoon-integratie met Store365 kan worden gebruikt op zowel Windows als Apple Mac.

Vraag nu deze koppeling aan