Simar

Sync je CRM-contacten en -bedrijven.

Keukenbranche     Tegelbranche    


Meer info:
Type:
  • Via API

Waarom integreren?

  • Slimme pop-up van elk gesprek
  • Direct de klantgegevens in beeld
  • Bel automatisch uit vanuit elk programma
Simar-koppeling gratis 1 week testen?

Welke voordelen biedt een telefoniekoppeling tussen Callvoip en Simar: CRM-pakket voor de keuken-, sanitair- en tegelbranche?

Samenvatting
Met de Callvoip Simar connector beschik je over een slimme koppeling tussen Callvoip en Simar. Deze koppeling biedt een waardevolle toevoeging aan al het telefoonverkeer, zowel bij inkomende gesprekken die in Simar staan, als bellers die er niet instaan, én maakt het mogelijk om elk telefoonnummer met één klik automatisch te bellen! Let maar op: al na een halve dag wil je dit gemak en comfort niet meer missen, en kun je nog meer tijd besteden aan je échte werkzaamheden!

Inkomende gesprekken
Bij elke inkomende en/of uitgaande oproep verschijnt direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Simar. Door de CRM-koppeling kan Simar de klant herkennen en automatisch de klantkaart openen. In de pop-up zie je naast de klantgegevens ook direct de order- en de offertehistorie en kun je deze met een muisklik openen. De pop-up verschijnt rechts onderin en blijft voor 20 seconden staan zodat je erop kunt klikken. Mocht je deze langer in beeld willen houden, dan is er een vinkje met ‘scherm niet afsluiten’. Naast de Simar popup is er de Bubble-popup: bubble heeft een aantal unieke eigenschappen:

  • De informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar eigen wens samen te stellen.
  • Ook bij het doorverbinden van gesprekken blijven de klantgegevens zichtbaar (dus niet alleen de gegevens van je collega).
  • Bij meerdere beeldschermen kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien.
  • Op de popup is zichtbaar welke collega op welke datum en tijd als laatste contact had met dit nummer. Dat kan handig zijn als iemand terugbelt en je niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn.
  • De Callvoip popup-applicatie is voorzien van click to dial functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt. Uitbellen met 1 klik!
  • Geen match van het telefoonnummer met een contact in Simar CRM? Maak dan gebruik van de automatische Google Number Lookup: als Google het nummer kent wordt deze verrijkt met naam, adres, plaats en website. Zo weet je toch meer dan enkel het nummer in het display van je telefoon.

Uitgaande gesprekken
Dankzij de connector kun je de nummers in Simar aanklikken en automatisch bellen. Maar het gemak is groter: elk telefoonnummer dat van een klik-en-bel-linkje (callto: en tel:) is voorzien kun je voortaan aanklikken en automatisch bellen. En elk telefoonnummer in elk willekeurig programma op je computer kun je selecteren en bellen door op F7 te klikken. Tel uit je tijdwinst!

Details van de popup in combinatie met Simar:
Door de connector wordt de klantenkaart gelijk en automatisch in het Simar geopend, en kun je gelijk notities typen in het klantlog. Omdat de popup van Simar zelf wordt geopend, is het een optie om de Bubble popup uit te schakelen; je kunt er ook voor kiezen deze aan te laten staan zodat je extra knoppen van de Bubble popup tot je beschikking hebt. En is het nummer niet bekend in Simar dan wordt het nummer verrijkt door Google gegevens.
Als gebruiker kun je de te vertonen pop-up volledig zelf ontwerpen met de beschikbare informatievelden, en je kunt de popup voorzien van 4 knoppen om direct de juiste actie uit te voeren tijdens een telefoongesprek. Denk hierbij aan customized knoppen zoals:
• Kopieer telefoonnummer
• Maak een terugbelverzoek
• Open website
• Kopieer een parameter (bv klantnummer of klantnaam)

Technische gegevens:
Door de integratiemethode met het softwarepakket Simar wordt de functionaliteit van de Bubble pop-up uitgeschakeld omdat Simar deze functie overneemt.

Vraag nu deze koppeling aan