Realworks + auto call log

Sync je CRM-contacten en -bedrijven.

Property Management Makelaars Meest populair Auto Call Log Integrated Popup


Meer info:
Beschikbaar voor:
  

Waarom integreren?

  • Direct de klantgegevens in beeld
  • Automatische gespreksnotitie
  • Met één klik uitbellen vanuit elk programma
Vraag nu deze koppeling aan

Welke voordelen biedt een telefoniekoppeling tussen Callvoip en CRM-pakket Realworks?
Realworks: CRM-systeem voor makelaars


Samenvatting
Met de Callvoip Realworks telefoonconnector beschik je over een slimme koppeling tussen telefonie van Callvoip en makelaarspakket Realworks. Deze koppeling biedt een waardevolle toevoeging aan al het telefoonverkeer, zowel bij inkomende gesprekken die in Realworks staan, als bellers die er niet instaan, én maakt het mogelijk om elk telefoonnummer met één klik automatisch te bellen! Let maar op: al na een halve dag wil je dit gemak en comfort niet meer missen, en kun je nog meer tijd besteden aan je échte werkzaamheden!

Inkomende gesprekken
Bij elke inkomende en/of uitgaande oproep verschijnt direct een pop-up van Realworks zelf in het beeldscherm van je PC - zodra je het gesprek aanneemt wordt de klant automatisch in Realworks geopend. In het Call Registratie scherm zullen de zaken die al bekend zijn over het gesprek (datum, tijd, nummer) automatisch worden ingevuld. Het is aan te raden om in ieder geval het gespreksverslag vast te leggen in het daarvoor bestemde veld, om zo na afloop terug te kunnen vinden waar het gesprek over ging. De pop-up zal uit zichzelf verdwijnen als het gesprek wordt opgehangen. Ook als het het Call Registratie scherm niet wordt geopend zal het gesprek in Realworks worden gelogd, dan zonder gespreksverslag. Verder is het mogelijk een terugbelverzoek aan te maken in Realworks voor een collega vanuit de call registratie middels een taak of een template.
Is er geen match met een klant in Realworks dan zie je de Bubble popup. Deze popup heeft een aantal unieke eigenschappen:

  • De informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar eigen wens samen te stellen.
  • Ook bij het doorverbinden van gesprekken blijven de klantgegevens zichtbaar (dus niet alleen de gegevens van je collega).
  • Bij meerdere beeldschermen kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien.
  • Op de popup is zichtbaar welke collega op welke datum en tijd als laatste contact had met dit nummer. Dat kan handig zijn als iemand terugbelt en je niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn.
  • De Callvoip popup-applicatie is voorzien van click to dial functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt. Uitbellen met 1 klik!
  • Geen match van het telefoonnummer met een contact in Realworks? Maak dan gebruik van de automatische Google Number Lookup: als Google het nummer kent wordt deze verrijkt met naam, adres, plaats en website. Zo weet je toch meer dan enkel het nummer in het display van je telefoon.

Bonus: automatische call logging
Standaard is de Realworks Callvoip connector voorzien van de functie om automatisch gesprekken te loggen onder de klantkaart in Realworks. Dit wordt zeer gewaardeerd; je hoeft zo geen actie meer te ondernemen om de call zelf te registreren, dat betekent meer focus en aandacht voor de inhoudelijke zaken en plezieriger werken!

Uitgaande gesprekken
Dankzij de connector kun je de nummers in Realworks aanklikken en automatisch bellen. Maar het gemak is groter: elk telefoonnummer dat van een klik-en-bel-linkje (callto: en tel:) is voorzien kun je voortaan aanklikken en automatisch bellen. En elk telefoonnummer in elk willekeurig programma op je computer kun je selecteren en bellen door op F7 te klikken. Tel uit je tijdwinst!

Details van de popup in combinatie met Realworks:
Als het nummmer van de beller in Realworks staat, dan verzorgt Realworks de popup.
Als het nummer van de beller niet in Realworks staat, dan kun je zelf de popup van de connector vormgeven. Deze omvat het nummer van de beller, de gegevens die Google over het nummer kan vinden (naam, adres, woonplaats, website).
Naast bovenstaande gegevens in je pop-up kun je tot 4 knoppen aanmaken in de pop-up om direct de juiste actie uit te voeren tijdens een telefoongesprek.
Denk hierbij aan:
• Kopieer telefoonnummer
• Maak een terugbelverzoek
• Open website
• Kopieer een parameter (bv klantnummer of klantnaam)

Technische gegevens:
Het softwarepakket Realworks CRM wordt gekoppeld met telefonie van Callvoip op basis van een API-koppeling.

Vraag nu deze koppeling aan