Kolibri + auto call log

Sync je CRM-contacten en -bedrijven.

Makelaars     Auto Call Log     Integrated Popup    


Meer info:
Type:
  • Via API

Waarom integreren?

  • Slimme pop-up van elk gesprek
  • Direct de klantgegevens in beeld
  • Bel automatisch uit vanuit elk programma
Kolibri-koppeling gratis 1 week testen?

Welke voordelen biedt een telefoniekoppeling tussen Callvoip en CRM-pakket Kolibri voor makelaars?
Kolibri: software en websites voor makelaars, Kolibri CRM, alles onder één dak voor makelaars.


Samenvatting
Met de Callvoip Kolibri telefoonconnector beschik je over een slimme koppeling tussen telefonie van Callvoip en Kolibri CRM. Deze koppeling biedt een waardevolle toevoeging aan al het telefoonverkeer, zowel bij inkomende gesprekken die in Kolibri CRM staan, als bellers die er niet instaan, én maakt het mogelijk om elk telefoonnummer met één klik automatisch te bellen! Let maar op: al na een halve dag wil je dit gemak en comfort niet meer missen, en kun je nog meer tijd besteden aan je échte werkzaamheden!

Inkomende gesprekken
Bij elke inkomende en/of uitgaande oproep verschijnt direct een pop-up in Kolibri CRM en kun je direct de klantkaart openen. De popup heeft een aantal unieke eigenschappen:

  • De informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar eigen wens samen te stellen.
  • Ook bij het doorverbinden van gesprekken blijven de klantgegevens zichtbaar (dus niet alleen de gegevens van je collega).
  • Bij meerdere beeldschermen kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien.
  • Op de popup is zichtbaar welke collega op welke datum en tijd als laatste contact had met dit nummer. Dat kan handig zijn als iemand terugbelt en je niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn.
  • De Callvoip popup-applicatie is voorzien van click to dial functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt. Uitbellen met 1 klik!
  • Geen match van het telefoonnummer met een contact in Kolibri CRM? Maak dan gebruik van de automatische Google Number Lookup: als Google het nummer kent wordt deze verrijkt met naam, adres, plaats en website. Zo weet je toch meer dan enkel het nummer in het display van je telefoon.
Bonus: gespreks-popup in Kolibri zelf
Bij een inkomend gesprek verschijnt er een gesprekspopup in de Kolibri applicatie zelf dankzij de ingebouwde telefoonkoppeling van Kolibri. Deze popup omvat alle relevante klantinformatie zodat je direct de juiste context hebt en het gesprek gelijk inhoudelijk kunt starten. Omdat Kolibri zelf gespreksinformatie toont kan de pop-up van de koppeling uitgeschakeld worden; het is ook mogelijk om beiden te gebruiken: je hebt dan de Google nummerverrijking bij bellers die NIET in Kolibri staan en je hebt beschikking over de 4 instelbare knoppen (zie onder), en een knop op de relatie in Kolibri CRM te openen.

Bonus: automatische call logging
Standaard is de Callvoip Kolibri connector voorzien van de functie om automatisch gesprekken te loggen onder de klantkaart in Kolibri. Een gesprek wordt standaard geregistreerd en je kunt gelijk je gespreksnotities toevoegen. Dit wordt zeer gewaardeerd; je hoeft zo geen actie meer te ondernemen om de call zelf te registreren, dat betekent meer focus en aandacht voor de inhoudelijke zaken en plezieriger werken!

Uitgaande gesprekken
Dankzij de connector kun je de nummers in Kolibri CRM aanklikken en automatisch bellen. Maar het gemak is groter: elk telefoonnummer dat van een klik-en-bel-linkje (callto: en tel:) is voorzien kun je voortaan aanklikken en automatisch bellen. En elk telefoonnummer in elk willekeurig programma op je computer kun je selecteren en bellen door op F7 te klikken. Tel uit je tijdwinst!

Details van de popup in combinatie met Kolibri CRM:
Als gebruiker kun je de te vertonen pop-up volledig zelf ontwerpen.

Met de Callvoip Kolibri connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct de gesprekspop-up van Kolibri zelf in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Kolibri en kun je direct de klantkaart openen. De Kolibri-popup toont de klantgegevens en de klantpagina. Bovendien is er gelijk een popup rechtsonder in het scherm die het mogelijk maakt om je gespreksnotitie vast te leggen. Zo kun je je gelijk concenteren op de inhoud van het gesprek en wordt de kans dat je belangrijke informatie vergeet te noteren, kleiner. Omdat Kolibri al zo’n mooie eigen popupfunctionaliteit biedt kan de Bubble popup worden uitgeschakeld.
Verder kun je in de pop-up tot 4 knoppen aanmaken in de pop-up om direct de juiste actie uit te voeren tijdens een telefoongesprek.
Denk hierbij aan:
• Open klant in Kolibri

En daarnaast: customized knoppen zoals:
• Kopieer telefoonnummer
• Maak een terugbelverzoek
• Open website
• Kopieer een parameter (bv klantnummer of klantnaam)

Technische gegevens:
Door de integratiemethode met het softwarepakket Kolibri CRM wordt de functionaliteit van de Bubble pop-up uitgeschakeld omdat Kolibri CRM deze functie overneemt.
Let op: voor het gebruik van de Kolibri CRM koppeling geldt een éénmalig bedrag van 450,- ex BTW als licentiekosten voor activatie vanuit Kolibri CRM.

Vraag nu deze koppeling aan