Informatie over de CRM koppeling en demo ontvangen?


Gegevens worden gebruikt om éénmalig contact met je op te nemen.

Exquise

Sync je CRM-contacten en -bedrijven.

Tandarts Medisch Integrated Popup Meest populair


Meer info:
Type:
  • Via API
Beschikbaar voor:
  

Waarom integreren?

  • Slimme pop-up van elk gesprek
  • Direct de klantgegevens in beeld
  • Bel automatisch uit vanuit elk programma
  • Voor 5 Euro per gebruiker/maand

    Benieuwd naar de besparing voor jou? Klik hier!


Welke voordelen biedt een telefoniekoppeling tussen Callvoip en Exquise Software voor Tandartsen?
Exquise is een van de bekendste softwarepakketten voor het uitvoeren van de administratie van tandartspraktijken in Nederland.


Samenvatting
Met de Callvoip Exquise Software telefoonconnector beschik je over een slimme koppeling tussen telefonie van Callvoip en Exquise Software. Deze koppeling biedt een waardevolle toevoeging aan al het telefoonverkeer, zowel bij inkomende gesprekken die in Exquise staan, als bellers die er niet instaan, én maakt het mogelijk om elk telefoonnummer met één klik automatisch te bellen! Let maar op: al na een halve dag wil je dit gemak en comfort niet meer missen, en kun je nog meer tijd besteden aan je échte werkzaamheden!

Inkomende gesprekken
Bij elke inkomende en/of uitgaande oproep verschijnt direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de patiëntinformatie vanuit Exquise. Zodra je het gesprek aanneemt verschijnt een indicator in Exquise en kun je gelijk de patiëntgegevens openen. De popup heeft een aantal unieke eigenschappen:

  • Popup met nummer van de beller met doorklik naar de Exquise klantenkaart.
  • Bij aannemen van een gesprek wordt automatisch de Exquise klantenkaart geopend.
  • De informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar eigen wens samen te stellen.
  • De popup is voorzien van de automatische Google Number Lookup: als Google het nummer kent wordt deze verrijkt met naam, adres, plaats en website. Zo weet je toch meer dan enkel het nummer in het display van je telefoon.
  • Laatste contact: zie het laatste contactmoment met dit nummer, wanneer en met welke collega.
  • Call History: zie alle contactmomenten met dit nummer van de laatste 90 dagen: wanneer, hoe lang en met wie. Handig voor bellers die niet weten met wie ze eerder spraken.
  • Redial: open de popup van een eerder gesprek en bel de relatie met 1 klik terug.
  • Notepad: maak een gespreksnotitie, deze wordt opgeslagen in de Call History en kun je daar kopiëren.
  • Vier instelbare buttons met kopiefunctie, emailfunctie, actiebutton (open URL) en knop om klantkaart in CRM te openen.
  • Meerdere relaties met één nummer? Handige bladerfunctie om juiste relatie te kiezen.
  • Handige Click-to-Dial functie: bel elk nummer met 1 klik, vanuit je CRM, de browser en elk ander programma!
  • Bij meerdere beeldschermen kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien.
  • Ook bij het doorverbinden van gesprekken blijven de klantgegevens zichtbaar (dus niet alleen de gegevens van je collega).

Bonus: patiënt opent automatisch in Exquise
Zodra je een inkomend gesprek aanneemt verschijnt automatisch de klantenkaart in Exquise. En vóórdat je hebt aangenomen kun je de klantenkaart met één klik ook al zelf oproepen. Je beschiktzo gelijk over alle relevante patiëntinformatie zodat je direct de juiste context hebt en de patiënt gelijk goed te woord kunt staan. Omdat Exquise zelf gespreksinformatie toont kan de pop-up van de koppeling uitgeschakeld worden; het is ook mogelijk om beiden te gebruiken: je hebt dan de Google nummerverrijking bij bellers die NIET in Exquise staan en je hebt beschikking over de 4 instelbare knoppen (zie onder), en een knop op de relatie in Exquise te openen.

Uitgaande gesprekken
Dankzij de connector kun je de nummers in Exquise (klantenkaart) aanklikken en automatisch bellen. Maar het gemak is groter: elk telefoonnummer dat van een klik-en-bel-linkje (callto: en tel:) is voorzien kun je voortaan aanklikken en automatisch bellen. En elk telefoonnummer in elk willekeurig programma op je computer kun je selecteren en bellen door op F7 te klikken.
Daarnaast is er voor Windows en Mac de Remote Dialer: een handige bureaublad-telefoon-app waar je een nummer kunt intoetsen of plakken om het direct te bellen. Tel uit je tijdwinst!

Details van de popup in combinatie met Exquise:
De popup van de koppeling toont het nummer van de beller.
Daarnaast kun je in pop-up tot 4 knoppen aanmaken om direct de juiste actie uit te voeren tijdens een telefoongesprek.
Denk hierbij aan:
• Open klant in Exquise (gaat ook automatisch als je aanneemt, maar je kunt dit ook handmatig doen als je nog niet hebt aangenomen)

En daarnaast: customized knoppen met:
• Kopie-functie (bv telefoonnummer of parameter)
• Email-functie (bv terugbelverzoek of leadnotitie)
• Actie-button (bv open URL of website, evt met parameter)

Technische gegevens:
Het softwarepakket Exquise wordt gekoppeld met telefonie van Callvoip op basis van een URL Executor.
NB: om de koppeling te kunnen gebruiken is de Exquise Telefoonmonitor nodig.
• Heeft u Exquise Classic? Dan kan Vertimart de telefoniemodule toevoegen (éénmalige aanschaf).
• Heeft u Exquise Next Generation (cloudversie)? Dan is de telefoniemodule een maandelijkse service.
Meer informatie en activatie verwijzen we u naar Exquise / Vertimart. Activatie duurt doorgaans enkele dagen.
De Callvoip telefoon-integratie met Exquise kan worden gebruikt op zowel Windows als Apple Mac.

Vraag nu deze koppeling aan