Informatie over de CRM koppeling en demo ontvangen?


Gegevens worden gebruikt om éénmalig contact met je op te nemen.

CSV

Algemene koppeling

Universele koppeling


Meer info:
Beschikbaar voor:
  

Waarom integreren?

  • Slimme pop-up van elk gesprek
  • Direct de klantgegevens in beeld
  • Bel automatisch uit vanuit elk programma
  • Voor 5 Euro per gebruiker/maand

    Benieuwd naar de besparing voor jou? Klik hier!


Welke voordelen biedt een telefoniekoppeling tussen Callvoip en jouw CRM-pakket gebaseerd op CSV?

Heb je geen CRM-pakket waarvoor een koppeling op de plank ligt?
Geen nood: ook voor eigen CRM-pakketten en maatwerksystemen bieden we een aantal universele connectoren.
Deze kunnen rechtstreeks koppelen met softwarepakketten, databases of databestanden op basis van SQL, ODBC, CSV, HTTP, en URL.

Zo stel je de .CSV-koppeling in:
• Maak een .CSV export vanuit je eigen CRM-pakket en zet deze op een bereikbare plaats (lokaal of in het netwerk)
• In de koppelingssoftware kies je CSV en selecteer je je file. • Met een aantal eenvoudige instellingen zorg je dat het CSV-bestand goed leesbaar is, in de juiste kolommen. • De kolommen hebben een naam (bv telefoonnummer, relatienummer, klantnaam, adres, etc.), deze naam kun je ook aanpassen.
• Geef aan welke kolom(men) telefoonnummers zijn zodat de koppeling daarin zoekt.
• De kolomnamen vind je terug in je LEGENDA en kun je verwerken in de Bubble popup en in je knoppen.
• Als er een inkomend gesprek is, dan kijkt de koppeling of bij dit nummer bv een naam, relatienummer, adres beschikbaar is.
• Zo ja, dan kan deze informatie in de popu worden getoond!
• Zo nee, dan kan Google het nummer nog even gaan checken. • In de 4 knoppen van de popup kun je bv een opdracht KOPIEER KLANTNUMMER maken zodat je in jouw CRM snel een klant kunt vinden.
* Of: je maakt een knop die een URL aanroept die je aanvult met bv het KLANT-ID (vanuit je CSV-tabel): klik en open de klant in jouw CRM!

Tip: zorg dat je een .csv bestand periodiek bv dagelijks laat genereren en op een plaats laat zetten op een netwerkschijf. Als je de koppeling met dat bestand koppelt heb je elke dag toch beschikking over de laatste informatie. Het is niet realtime, nee, maar het komt er dan wel dichtbij.

Verder kun je, naast bovenstaande gegevens, tot 4 knoppen in de pop-up definiëren om direct de juiste actie uit te voeren tijdens een telefoongesprek.
Denk hierbij aan:
• Kopieer telefoonnummer
• Maak een terugbelnotitie
• Open website
• Custom links met een URL aangevuld met bv klant-id om de klantpagina in jouw CRM te openen
• en customized knoppen om bv een klantparameter, klant ID, klantnaam te kopiëren.

Vraag nu deze koppeling aan