AuditCase
Sync je CRM-contacten en -bedrijven.Accountancy
Waarom integreren?
- Slimme pop-up van elk gesprek
- Direct de klantgegevens in beeld
- Bel automatisch uit vanuit elk programma
Voor 5 Euro per gebruiker/maand
Benieuwd naar de besparing voor jou? Klik hier!
Welke voordelen biedt een telefoniekoppeling tussen Callvoip en CRM-pakket AuditCase?
AuditCase van CaseWare is dé CRM- en DMS-oplossing die speciaal is ontwikkeld voor de wensen van de accountant.
Samenvatting
Met de Callvoip AuditCase telefoonconnector beschik je over een slimme koppeling tussen telefonie van Callvoip en AuditCase. Deze koppeling biedt een waardevolle toevoeging aan al het telefoonverkeer, zowel bij inkomende gesprekken van contacten die in AuditCase staan, als bellers die er niet instaan. Bovendien maakt de koppeling het mogelijk om elk telefoonnummer met één klik automatisch te bellen! Let maar op: al na een halve dag wil je dit gemak en comfort niet meer missen en kun je nog meer tijd besteden aan je andere werkzaamheden!
Inkomende gesprekken
Bij elke inkomende en/of uitgaande oproep verschijnt direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit AuditCase en kun je direct de klantkaart openen. De popup heeft een aantal unieke eigenschappen.
- Popup met nummer van de beller, klantgegevens uit CRM en handige gespreksduur-timer.
- De informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar eigen wens samen te stellen.
- Toon klantinformatie vanuit je CRM(’s): dit is aanpasbaar per medewerker / functie.
- Geen match van het telefoonnummer met een contact in AuditCase? Vul de informatie dan aan met de automatische Google Number Lookup: als Google het nummer kent wordt deze verrijkt met naam, adres, plaats en website. Zo weet je toch meer dan enkel het nummer in het display van je telefoon.
- Laatste contact: zie het laatste contactmoment met dit nummer, wanneer en met welke collega.
- Call History: zie alle contactmomenten met dit nummer van de laatste 90 dagen: wanneer, hoe lang en met wie. Handig voor bellers die niet weten met wie ze eerder spraken.
- Redial: open de popup van een eerder gesprek en bel de relatie met 1 klik terug.
- Notepad: maak een gespreksnotitie, deze wordt opgeslagen in de Call History en kun je daar kopiëren.
- Vier instelbare buttons met kopiefunctie, emailfunctie, actiebutton (open URL) en knop om klantkaart in CRM te openen.
- Meerdere relaties met één nummer? Handige bladerfunctie om juiste relatie te kiezen.
- Handige Click-to-Dial functie: bel elk nummer met 1 klik, vanuit je CRM, de browser en elk ander programma!
- Bij meerdere beeldschermen kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien.
- Ook bij het doorverbinden van gesprekken blijven de klantgegevens zichtbaar (dus niet alleen de gegevens van je collega).
Uitgaande gesprekken
Dankzij de connector kun je de nummers in AuditCase aanklikken en automatisch bellen. Maar het gemak is groter: elk telefoonnummer dat van een klik-en-bel-linkje (callto: en tel:) is voorzien kun je voortaan aanklikken en automatisch bellen. En elk telefoonnummer in elk willekeurig programma op je computer kun je selecteren en bellen door op F7 te klikken (Windows).
Daarnaast is er voor Windows en Mac de Remote Dialer: een handige bureaublad-telefoon-app waar je een nummer kunt intoetsen of plakken om het direct te bellen. Tel uit je tijdwinst!
Details van de popup in combinatie met AuditCase:
Als gebruiker kun je de te vertonen pop-up volledig zelf ontwerpen. Gebruik daarvoor de klantgegevens uit AuditCase, zoals:
• Telefoonnummer
• Naam
• Bedrijfsnaam
Naast bovenstaande gegevens in je pop-up kun je tot 4 knoppen aanmaken in de pop-up om direct de juiste actie uit te voeren tijdens een telefoongesprek.
Denk hierbij aan:
• Open klant in AuditCase
En daarnaast: customized knoppen met:
• Kopie-functie (bv telefoonnummer of parameter)
• Email-functie (bv terugbelverzoek of leadnotitie)
• Actie-button (bv open URL of website, evt met parameter)
Technische gegevens:
Het softwarepakket AuditCase CRM wordt gekoppeld met telefonie van Callvoip op basis van een API-koppeling.
De Callvoip telefoon-integratie met AudditCase CRM kan worden gebruikt op zowel Windows als Apple Mac.
De koppeling met AuditCase is een uitbreiding op de telefoondienst van Callvoip - slimme telefonie via een toestel, smartphone app of via de computer. Een telefonie-abonnement bij Callvoip brengt niet alleen de voordelen van de koppeling met zich mee, maar opent ook de deur naar een breed scala aan mogelijkheden die jouw bedrijf naar een hoger niveau kunnen tillen met professionele instrumenten als een wachtrij, keuzemenu, gespreksopname, slimme tijdscondities, schakelaars, meldteksten en nog veel meer. En alles snel en eenvoudig door jouzelf in te stellen in een overzichtelijk online systeem.
Wil je meer weten over de CRM-koppeling dan krijg je vrijblijvend uitgebreide uitleg over hoe de koppeling werkt. Bovendien laten we je dan ook zien hoe ons telefoonsysteem werkt, hoe het optimaal kan aansluiten bij jullie communicatie-wensen, en hoe je naadloos kunt overstappen. Uiteraard heb je alle ruimte om met ons te sparren over jouw telefonie- en communicatiewensen, vooral als jouw bestaande oplossing niet optimaal werkt.
Neem vandaag nog contact met ons op, dan plannen we een moment in.
Ja, ik wil meer weten over de AuditCase-koppeling