Informatie over de CRM koppeling en demo ontvangen?


Gegevens worden gebruikt om éénmalig contact met je op te nemen.

IDEXX Animana

Sync je CRM-contacten en -bedrijven.

Dierenartsen


Meer info:
Beschikbaar voor:
  

Waarom integreren?

  • Slimme pop-up van elk gesprek
  • Direct de klantgegevens in beeld
  • Bel automatisch uit vanuit elk programma
  • Voor 5 Euro per gebruiker/maand

    Benieuwd naar de besparing voor jou? Klik hier!


Welke voordelen biedt een telefoniekoppeling tussen Callvoip en het CRM-pakket IDEXX Animana voor Veterinairs / Dierenartsen?
IDEXX Animana: Praktijk Management Systeem voor dierenklinieken, dierenartsen en de veterinaire sector.


Samenvatting
Met de Callvoip IDEXX Animana telefoonconnector beschik je over een slimme koppeling tussen telefonie van Callvoip en IDEXX Animana. Deze koppeling biedt een waardevolle toevoeging aan al het telefoonverkeer, zowel bij inkomende gesprekken die in IDEXX Animana staan, als bellers die er niet instaan, én maakt het mogelijk om elk telefoonnummer met één klik automatisch te bellen! Let maar op: al na een halve dag wil je dit gemak en comfort niet meer missen, en kun je nog meer tijd besteden aan je échte werkzaamheden!

Inkomende gesprekken
Bij elke inkomende en/of uitgaande oproep verschijnt direct een pop-up in het beeldscherm van je PC en kun je direct de klantkaart openen. De popup heeft een aantal unieke eigenschappen:

  • Popup met nummer van de beller, klantgegevens uit CRM en handige gespreksduur-timer.
  • De informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar eigen wens samen te stellen.
  • Toon klantinformatie vanuit je CRM(’s): dit is aanpasbaar per medewerker / functie.
  • Geen match van het telefoonnummer met een contact in IDEXX Animana? Vul de informatie dan aan met de automatische Google Number Lookup: als Google het nummer kent wordt deze verrijkt met naam, adres, plaats en website. Zo weet je toch meer dan enkel het nummer in het display van je telefoon.
  • Laatste contact: zie het laatste contactmoment met dit nummer, wanneer en met welke collega.
  • Call History: zie alle contactmomenten met dit nummer van de laatste 90 dagen: wanneer, hoe lang en met wie. Handig voor bellers die niet weten met wie ze eerder spraken.
  • Redial: open de popup van een eerder gesprek en bel de relatie met 1 klik terug.
  • Notepad: maak een gespreksnotitie, deze wordt opgeslagen in de Call History en kun je daar kopiëren.
  • Vier instelbare buttons met kopiefunctie, emailfunctie, actiebutton (open URL) en knop om klantkaart in CRM te openen.
  • Meerdere relaties met één nummer? Handige bladerfunctie om juiste relatie te kiezen.
  • Handige Click-to-Dial functie: bel elk nummer met 1 klik, vanuit je CRM, de browser en elk ander programma!
  • Bij meerdere beeldschermen kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien.
  • Ook bij het doorverbinden van gesprekken blijven de klantgegevens zichtbaar (dus niet alleen de gegevens van je collega).

Uitgaande gesprekken
Dankzij de connector kun je de nummers in IDEXX Animana aanklikken en automatisch bellen. Maar het gemak is groter: elk telefoonnummer dat van een klik-en-bel-linkje (callto: en tel:) is voorzien kun je voortaan aanklikken en automatisch bellen. En elk telefoonnummer in elk willekeurig programma op je computer kun je selecteren en bellen door op F7 te klikken (Windows).
Daarnaast is er voor Windows en Mac de Remote Dialer: een handige bureaublad-telefoon-app waar je een nummer kunt intoetsen of plakken om het direct te bellen. Tel uit je tijdwinst!

Details van de popup in combinatie met IDEXX Animana:
Als gebruiker kun je de te vertonen pop-up volledig zelf ontwerpen.
Standaard is er de telefoonkoppeling van IDEXX die het nummer naar Animana stuurt en de bijbehorende klantekaart opent.
Als optie kan er een export worden gemaakt van één van de tabellen waarin het telefoonnummer staat en klantinformatie; deze informatie kan dan als velden in de popup worden opgenomen.

Naast bovenstaande gegevens in je pop-up kun je tot 4 knoppen aanmaken in de pop-up om direct de juiste actie uit te voeren tijdens een telefoongesprek. Denk hierbij aan:
• Open de cliënt in IDEXX Animana
• Kopie-functie (bv telefoonnummer of parameter)
• Email-functie (bv terugbelverzoek of leadnotitie)
• Actie-button (bv open URL of website, evt met parameter)

Technische gegevens:
Het softwarepakket IDEXX Animana wordt gekoppeld met telefonie van Callvoip op basis van de standaard telefoonkoppeling van IDEXX obv URL.
Daarnaast kan optioneel (aanvullend) informatie uit een CSV-export worden gebruikt om bv de popup met klantinformatie te verrijken.
De Callvoip telefoon-integratie met IDEXX Animana kan worden gebruikt op zowel Windows als Apple Mac.

Vraag nu deze koppeling aan