Uitgelicht

Met Callvoip de wereld over…

Lees verder

Nieuws van Callvoip

Callvoip zorgt ervoor dat u als ondernemer altijd bereikbaar bent, dat gaat verder dan alleen maar telefonie. Betrouwbaar internet en goede apparatuur mogen daarbij niet ontbreken.

Sorteer uw klanten op Postcode(gebied)

Geplaatst op: 26/5/2019 Als klant van Callvoip maakt u natuurlijk gebruik van de revolutionaire Simmpl telefooncentrale met zijn vele (power)features en ongekend gebruiksgemak. Een veel gebruikte feature onder onze klanten is het keuzemenu, waarmee u de klanten heel eenvoudig door middel van één of twee keuzes direct bij de juiste persoon / afdeling kan laten uitkomen.

Callvoip Click-to-Dial: van nummer naar slimme toepassingen

Geplaatst op: 8/4/2019 De gratis Click-to-Dial extensie van Callvoip blijft zich steeds verder ontwikkelen op basis van wensen van onze klanten. Wat 2 jaar geleden begon als een simpele app die nummers ‘klikbaar’ maakt om gemakkelijk uit te kunnen bellen, heeft zich inmiddels ontwikkeld tot een volwaardige en onmisbare functionaliteit in de dagelijkse werkzaamheden van vele Callvoip-klanten.

‘We maken telefonie leuk en gemakkelijk’

Geplaatst op: 20/3/2019 Met een prachtige online telefooncentrale, een misschien nog wel mooiere roadmap én de uitfasering van ISDN, staat ons veel leuks te wachten dit jaar. Robert en Marieke vertellen u er graag meer over.

Bèta testers gezocht!

Geplaatst op: 26/2/2019 Voor de Click-to-Dial zijn wij opzoek naar bèta testers! Een grote update van de Click-to-Dial is aanstaande. Na deze update kunt u de beschikbaarheid van uw collega’s zien én kunt u gesprekken doorverbinden naar uw collega’s!

Simmpl-app uitgelicht: Geluid

Geplaatst op: 6/2/2019 Meldteksten zijn een belangrijk onderdeel geworden van menig online telefooncentrale op Simmpl. Dankzij de functionaliteit ‘geluid’ is het mogelijk om deze gesproken teksten te plaatsen in belplannen of keuzemenu’s.

VoIP CTI: Koppelen dat het een lieve lust is

Geplaatst op: 26/1/2019 De telefoon gaat. U ziet het nummer, hoort de naam en in de eerste zinnen van het gesprek opent u uw CRM en navigeert naar de relatie. He nee, “wat was uw naam ook alweer? Met dubbel s?” en ja, u heeft het contact gevonden. Zo gaat het, en dit werkt prima. Toch..?