Callvoip zorgt ervoor dat u als ondernemer altijd bereikbaar bent, dat gaat verder dan alleen maar telefonie. Betrouwbaar internet en goede apparatuur mogen daarbij niet ontbreken.
Qaller Android update nu beschikbaar
Geplaatst op: 1/5/2020Één van de leukere dingen aan Callvoip klant zijn is de Qaller app. Zeker in deze tijd van thuiswerken (onze Top 10 Thuiswerk Tools al gelezen?) is de app een waardevolle toevoeging voor ieders bereikbaarheid. We zien dan ook dat steeds meer van jullie de app gebruiken en waarderen.
Viel er nog wat te verbeteren?
In alle eerlijkheid: ja. Er was een minpuntje wat zelfs wij moesten erkennen: het ging niet helemaal goed in de nieuwste Android versie 10…Maar dat is nu voorbij!
Top 10 ‘thuiswerk-tools’ voor zorgeloos thuiswerken
Geplaatst op: 11/3/2020Naast dat thuiswerken anno nu een geliefde bezigheid begint te worden, is het in sommige urgente gevallen een bittere noodzaak. Zoals nu bijvoorbeeld. Hierdoor staan veel bedrijven en organisaties inééns voor een duivels dilemma:
- kunnen medewerkers professioneel verantwoord en gezond thuiswerken,
- of moet de tent voor onbepaalde tijd op slot?
Beide scenario’s lijken voor de meeste bedrijven vanzelfsprekend onwenselijk. Of hoeft dit helemaal niet zo te zijn?
Met de slimme zakelijke telefonie van Callvoip kun je ook vanaf huis goed samenwerken en klanten helpen.
Zorgverleners beter bereikbaar door informatiebandje van Callvoip
Geplaatst op: 5/3/2020PERSBERICHT
Callvoip bespeurt dat klanten zoals huisartsen verspreid over het land, worden overspoeld door cliënten met prangende vragen over het Coronavirus. Deze vragen dienen adequaat en informatief juist te worden behandeld. Daarom is een professioneel ingerichte telefooncentrale meer dan ooit een noodzaak. Ook klanten die een explosieve vraag naar desinfecterende middelen ervaren, zijn gebaat bij in goede banen geleide telefonie. Een informerende welkomsttekst met daarin vermelding van de juiste instantie leidt vaak al direct tot een betere bereikbaarheid.
Geplaatst op: 18/2/2020Het is alweer bijna zover: Carnaval barst over enkele dagen los. Natuurlijk zijn veel ondernemers dan even met wat anders bezig. Reden om de tent tijdelijk telefonisch te sluiten. En wij regelen dat natuurlijk graag!
Marieke kreeg zelfs een echte Prins Carnaval aan de lijn! En dat leverde een feestelijk gesprek op!
Wil je net als Prins Carnaval ook een bandje instellen? Dat kun je gemakkelijk zelf regelen! We hebben daarvoor een handige instructievideo gemaakt.
Geplaatst op: 29/1/20202019 eindigde met onze Callvoip roadmap vol mijlpalen. We wierpen alvast een vooruitziende blik in de nabije toekomst voor 2020. De aangekondigde hosted VoIP feature updates stonden centraal. Dan is het extra lekker als we deze functionaliteiten stipt op tijd aan jou kunnen opleveren.
Alles staat hier in het teken om jouw gebruikersgemak te optimaliseren.
Goed, hier volgen ze;
Update van de wachtrij – periodieke positiemelding: “aantal wachtenden voor u” Veel wachtrijgebruikers wachtten er al geruime tijd op en nu is het zover: vanaf kun je je wachtrijen voorzien van een periodieke positiemelding die bellers horen.
Geplaatst op: 13/1/2020We whatsappen wat af met elkaar. Honderden berichten in vriendengroepen, foto’s van de kleinkinderen naar opa en oma of het avondeten afstemmen met je partner: we gebruiken WhatsApp voor allerhande berichten. De berichtenapp heeft in Nederland dan ook zijn weg gevonden naar 94% van de smartphones. En voor bedrijven ligt hier dus een kans om in contact te komen met jouw klanten via de app waar we met z’n allen zoveel gebruik van maken.