Uitgelicht

Met Callvoip de wereld over…

Lees verder

Nieuws van Callvoip

Callvoip zorgt ervoor dat u als ondernemer altijd bereikbaar bent, dat gaat verder dan alleen maar telefonie. Betrouwbaar internet en goede apparatuur mogen daarbij niet ontbreken.

CRM integratie voor een advocatenkantoor? Callvoip regelde het met Urios

Geplaatst op: 8/12/2021 Kan ik als advocatenkantoor mijn CRM-systeem eenvoudig koppelen aan mijn zakelijke telefooncentrale? En of dit kan! Door pijlsnelle innovatie tussen Urios en Callvoip werken bedrijven nu steeds efficiënter, klantvriendelijker en resultaatgerichter. Ieder telefoontje kan van belang zijn, daarom biedt slimme VoIP-CRM integratie bedrijven meer kans op zakelijk succes. Voorbeeld: Op je computer komt een belletje binnen en er verschijnt direct een ‘pop-up’ op je scherm. Alle gegevens van deze beller staan perfect opgesomd voor je neus.

Met Callvoip de wereld over…

Geplaatst op: 29/11/2021 ‘Waar gaat dit artikel nu weer over?’ zou je kunnen denken. Gaat mijn persoonlijke, kleinschalige maar grootse telefonieprovider internationaal? Worden ze een groot, corporate bedrijf waar ik dan toch een nummertje ga worden in plaats van een mens? Geen zorgen! Wij blijven jou als klant het belangrijkst vinden en we gaan ook niet naar de beurs of andere wilde plannen. We willen het eens hebben over een deel van jullie, onze klanten, dat het locatie-onafhankelijke karakter van onze dienst maximaal gebruikt Callvoip overal: de tools

Hybride werken: 5 musthaves voor afwisselend thuiswerken en op kantoor

Geplaatst op: 27/9/2021 Na de gedwongen gang van de kantoortuinen en vergaderzalen naar de achtertuinen en de keukentafels thuis, zijn we met de coronacrisis inmiddels beland bij een deels omgekeerde beweging. De samenleving opent zich steeds meer, gesteund door een toenemende vaccinatiegraad en steeds beter georganiseerde testfaciliteiten. Dus ook met z’n allen weer de kantoren in? Nou nee. Hybride werken De veelgehoorde term hybride werken staat voor het feit dat we niet meer als standaard al onze werkdagen op de werkplek slijten, maar een meer afwisselend thuis en op kantoor verdeling gaan aanhouden.

CRM integratie met Simplicate? Callvoip regelde het voor BBAW

Geplaatst op: 23/9/2021 Kan ik mijn CRM-systeem koppelen aan mijn zakelijke telefooncentrale? En of dit kan! Door pijlsnelle innovatie tussen telecom en ICT-diensten werken bedrijven nu steeds efficiënter, klantvriendelijker en resultaatgerichter. Ieder telefoontje kan van belang zijn, daarom biedt slimme VoIP-CRM integratie bedrijven meer kans op zakelijk succes. Voorbeeld: Op je computer komt een belletje binnen en er verschijnt direct een ‘pop-up’ op je scherm. Alle gegevens van deze beller staan perfect opgesomd voor je neus.

CashDesk en Callvoip bezorgen de afhaal- en bezorgbranche efficiëntie

Geplaatst op: 30/8/2021 In de horeca zorgde het afgelopen corona-jaar voor een piek op het gebied van maaltijdbezorging: in 2020 groeide de ‘deliverymarkt’ met maar liefst 43,1%. Dat is niet niks als je actief bent in die branche en het laat zich raden dat een focus op efficiëntie ervoor zorgt dat je deze ontwikkeling de baas kunt zijn. Laten wij nu net op dat vlak een erg mooie samenwerking met CashDesk hebben. Daarmee krijg je:

CRM integratie: “Dit zou ik nooit meer willen missen”, lees hier waarom.

Geplaatst op: 3/6/2021 Ken je dat gevoel van iets nooit meer te willen missen? De immens populaire koppeling van slimme CRM integratie met je zakelijke telefonie is er zo eentje. Waarom dan en hoe? Simpel gezegd; je ontvangt een zakelijk telefoontje en terwijl je achter je computer zit te werken verschijnt er direct een slimme ‘pop-up’ op je scherm. Daarin staan alle relevante gegevens van deze beller afkomstig uit je eigen CRM-systeem.