Tandartspraktijk

Tandartspraktijk

Als tandartspraktijk is het belangrijk dat u altijd bereikbaar bent voor uw patiënten. Binnen werktijd moet op drukke momenten de beller worden opgevangen & buiten werktijd moet de beller in contact gebracht worden met de dienstdoende tandarts.

Situatiebeschrijving

De tandarts merkt dat er veel inkomende belletjes gemist worden door de beperking van het aantal lijnen. Deze bellers komen in de voicemail terecht en laten hier vervolgens een bericht achter. Het kost veel tijd om al die voicemails af te luisteren, daarnaast is tijdens het afluisteren meteen weer een toestel bezet.

Ook moest de tandarts elk weekend weer een nieuwe voicemail in te spreken om de dienstdoende tandarts te vermelden en op welk telefoonnummer deze tandarts bereikbaar is.

De oplossing van Callvoip

Dankzij de professionele functionaliteiten van de online telefooncentrale van Callvoip is de tandarts beter bereikbaar en kan men efficiënter werken. De volgende functionaliteiten zijn ingezet bij de tandarts:

Wachtrij

Inkomende belletjes worden opgevangen door een wachtrij. In de wachtrij krijgt de beller eerst een meldtekst gevolgd door een wachtmuziek. Mocht één van de receptietoestellen weer beschikbaar zijn, dan wordt de beller hier op aangeboden.

Openingstijden + weekenddiensten

De tandarts heeft voor het gehele jaar de dienstdoende tandartsen al ingesteld dankzij de tijdsconditie-app.

Meldteksten

Voor elke tandarts is een aparte meldtekst ingesproken waarin het telefoonnummer wordt vermeld. Deze meldtekst wordt afgespeeld als de desbetreffende tijdsconditie actief is.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw situatie?


Vraag hier een offerte aan!