
Recruitment
Voor recruiters is het belangrijk dat er veel uitgebeld kan worden tegen een scherp tarief. Daarnaast moet men natuurlijk bereikbaar zijn, maar de focus ligt hier niet.
Situatiebeschrijving
Als recruitment consultancy is men opzoek naar een telefonieprovider waar de gesprekstarieven laag zijn en de gesprekskwaliteit hoog. De huidige provider biedt beide niet.
De oplossing van Callvoip
Dankzij de professionele functionaliteiten van de online telefooncentrale van Callvoip is de organisatie beter bereikbaar en kan men veel voordeliger uitbellen. De volgende functionaliteiten zijn ingezet:
Belbundel
Alle medewerkers bellen veel uit. Callvoip biedt drie verschillende belbundels (500, 1500 en 5000 minuten). Op basis van gemiddelde belminuten heeft men gekozen voor de 1500-bundel. Mocht een toestel meer bellen, dan betaalt men de reguliere (lage) gesprekstarieven.
Belgroep
Inkomend staan alle toestellen in één belgroep. Deze toestellen rinkelen simultaan. Het toestel dat dus als eerste opneemt heeft het gesprek.
Mocht iedereen in gesprek zijn of wordt het gesprek niet opgenomen, dan wordt er een e-mail gestuurd met het telefoonnummer dat belde. Zo kan een medewerker eenvoudig en snel terugbellen.
