Advocatuur

Advocatuur

Als advocatenpraktijk is het belangrijk dat u altijd bereikbaar bent voor uw cliënten. Daarnaast is er veel contact met de rechtbank, via de telefoon en via de fax.

Situatiebeschrijving

Het advocatenkantoor wordt veel gebeld door de cliënten. Echter zijn de advocaten vaak onderweg en daardoor slecht bereikbaar. Men is opzoek naar een oplossing hiervoor. Ook blijft faxen belangrijk in de advocatuur, echter is de techniek achterhaald en heeft men liever geen fysieke fax meer.

De oplossing van Callvoip

Dankzij de professionele functionaliteiten van de online telefooncentrale van Callvoip is de praktijk beter bereikbaar en kan men efficiënter werken. De volgende functionaliteiten zijn ingezet:

Faxbox

Door gebruik te maken van de fax-oplossing van Callvoip blijft de praktijk inkomend bereikbaar onder het faxnummer. Echter komen de faxen nu niet meer fysiek uit een faxapparaat gerold, maar als .pdf bestand binnen via de e-mail. Niet meer onnodig printen én alles al digitaal. Ook het uit-faxen gaat nu digitaal via de online telefooncentrale. Je stuurt digitaal een .pdf-bestand naar een faxnummer.

Qaller

Om de bereikbaarheid te optimaliseren is gekozen voor onze mobiele app Qaller. Hiermee kunnen inkomende telefoongesprekken eenvoudig worden doorgezet naar een advocaat die bijvoorbeeld onderweg is. Ook kan de advocaat uitbellen met de app en stuurt daarbij het zakelijk telefoonnummer mee.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw situatie?


Vraag hier een offerte aan!