Advocatuur

Advocatuur

Als advocatenpraktijk is het belangrijk dat je altijd bereikbaar bent voor cliënten. Daarnaast is er veel contact met de rechtbank, via de telefoon en via de fax.

Situatiebeschrijving

Het advocatenkantoor wordt veel gebeld door de cliënten. Echter, als advocaat ben je veel onderweg en daardoor zoek je een passende manier om goed bereikbaar te zijn. Ook faxen is belangrijk, nee noodzakelijk, in de advocatuur. Deze techniek is al verouderd en het is name voor de rechtbank dat je genoodzaakt bent te blijven faxen. Hier wil je ook o kunnen vertrouwen.

De oplossing van Callvoip

Dankzij de professionele functionaliteiten van de online telefooncentrale van Callvoip is de praktijk beter bereikbaar en kun je efficiënter werken. De volgende functionaliteiten zijn ingezet:

Faxbox

Door gebruik te maken van de fax-oplossing van Callvoip blijft de praktijk inkomend bereikbaar onder het faxnummer. Faxen komen nu niet meer fysiek uit een faxapparaat gerold, maar komen, heel praktisch, binnen als handzaam PDF-bestand via de e-mail. Niet meer onnodig printen, gemakkelijk te archiveren én alles al digitaal. Ook het uit-faxen gaat nu digitaal via de online telefooncentrale. Je logt in, uploadt een PDF en stuurt deze zo digitaal naar een faxnummer.

Qaller

Om de bereikbaarheid te optimaliseren is gekozen voor onze mobiele app Qaller. Hiermee kunnen inkomende telefoongesprekken eenvoudig worden doorgezet naar een advocaat die bijvoorbeeld onderweg is. Ook kun jij als advocaat uitbellen met de app en daarbij stuur je je zakelijke telefoonnummer mee.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw situatie?


Vraag hier een offerte aan!

Wedden dat we ook jou in 30 minuten fan maken?
Zullen we samen kort kijken wat voor jouw specifieke situatie de beste telefonieoplossing is?
Doen we meteen de grand tour door onze centrale.
Geef ons een half uurtje en we laten jou zien waarom wij zo enthousiast zijn.