Telefonie voor Advocaten

Als advocatenpraktijk is het belangrijk dat je altijd bereikbaar bent voor cliënten. Daarnaast is er veel contact met de rechtbank, via de telefoon en via de fax. Echter, als advocaat ben je veel onderweg en daardoor zoek je een passende manier om goed bereikbaar te zijn.

Met de slimme tools van Callvoip hoef je als Advocaat maar met één ding bezig te zijn; je vak. Onze cloud-oplossing en toegewijd support team doet de rest.

En met de integratie van jouw CRM software (bijvoorbeeld DLex Wolter Kluwer en Urios) geef je de client net dat beetje extra. Jouw voordeel: direct alle gegevens van jouw client in beeld.

Bekijk onze testimonials
Telefonie voor Advocaten

Altijd bereikbaar

Bereikbaarheid betekent voor ons veel meer dan dat er ergens een toestel rinkelt als je gebeld wordt. Met onze jarenlange ervaring én uitgekiende online centrale kunnen we elke situatie van een maatoplossing voorzien. We houden rekening met elk scenario: grote drukte, ziekte, storing. Met de Callvoip centrale beheer je de complete telefonie van je kantoor op 1 plek. En waar nodig pas je het zelf aan.

Lees meer over bereikbaarheid
Altijd bereikbaar

Koppel jouw eigen CRM Software

Iedereen werkt natuurlijk graag zo efficiënt mogelijk. Wat daar echt aan bijdraagt is het koppelen van jouw software/CRM met onze telefonie. Met zo’n koppeling verschijnt op je computer een popup van elk gesprek. Hiermee wordt degene die belt verrijkt met gegevens uit je database. Met 1 klik open je de bijbehorende gegevens in jouw pakket.

Alle bekende CRM paketten voor de advocatuur ondersteunen we. Denk dan aan DLex Wolter Kluwer en Urios. Heb je een andere CRM pakket, neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.

Lees meer over integratie

Faxbox

Minder noodzakelijk maar nog steeds gewaardeerd en gebruikt is de Faxbox. Door gebruik te maken van de fax-oplossing van Callvoip blijft de praktijk inkomend bereikbaar onder het faxnummer. Faxen komen nu niet meer fysiek uit een faxapparaat gerold, maar komen, heel praktisch, binnen als handzaam PDF-bestand via de e-mail. Niet meer onnodig printen, gemakkelijk te archiveren én alles al digitaal. Ook het uit-faxen gaat nu digitaal via de online telefooncentrale. Je logt in, uploadt een PDF en stuurt deze zo digitaal naar een faxnummer.

Meer informatie

Handig voor jou als advocaat

Het hart van jouw telefonie is onze online centrale. En die kan een aantal erg handige zaken voor elke advocaat. Denk hierbij aan een geavanceerde wachtrij voor de piekmomenten. Of de mogelijkheid om voor elke gelegenheid je eigen teksten in te spreken. Meer weten over de vele functionaliteiten? Neem contact met ons op, we vertellen je er alles over!

Integratie

Het met elkaar koppelen van de systemen waarmee je werkt kan veel tijdswinst opleveren. Daarom hebben wij een standaard Chrome integratie en kunnen ook nog eens koppelen met lange lijst pakketten, zoals bekende advocaattsoftwaresystemen als DLex Wolters Kluwer & Urios.

Lees meer

Wachtrij

Vang de drukke piekmomenten van bellers gemakkelijk op met onze geavanceerde wachtrij. Bellers worden opgevangen in de wachtrij met muziek en horen steeds hoeveel wachtenden nog voor ze zijn. Dit zorgt voor effectiviteit op een druk nummer.


Lees meer

Keuzemenu

Met een keuzemenu breng je jouw klanten voor je ze aan de lijn hebt al bij de juiste persoon. Door het slim inrichten van een keuzemenu zorg je voor een efficiënte en klantvriendelijke afhandeling van alle inkomende telefoongesprekken.


Lees meer

Slimme schakelaars

De lichtknopjes van onze centrale: zet met 1 druk op de knop een afslag in jouw belroute aan of weer uit. Bijvoorbeeld een doorschakeling naar je mobiel. Of een storingsbandje. En dat dus ook ook met je mobiel, of je toestel op je bureau. Handig!


Lees meer

Spreek je eigen teksten in

Met zelf ingesproken welkomsteksten, voicemails en keuzemenu’s geef je een persoonlijke teint aan jouw telefonie. Bovendien komt het professioneel over als je je eigen ‘stem’ laat horen in alle aspecten van de telefoonervaring van jouw patienten. Met onze dienst is het zelf inspreken zo geregeld!

Lees meer

Mis je iets?

We noemen er 5, maar er zijn meer functionaliteiten natuurlijk. We bellen je om samen jouw eigen centrale in te richten, zodat je een vliegende start kunt maken. Weten wat er nog meer mogelijk is?



Check het overzicht

Indicatie kostenoverzicht per maand
1x Hosted telefooncentrale in de cloud €7,50
- Zelf meldteksten inspreken en plaatsen Inclusief
- Tijdscondities toevoegen en wijzigen Inclusief
- Aan-/uitschakelaar met indicatielampje op toestel Inclusief
- Afstandsbediening op de smartphone Inclusief
1x Telefoonnummer €2,-
3x Gebruikersaccount telefonie (toestel, PC of smartphone) €12,-
1x Koppeling met Dlex of Urios per gebruiker €5,-
1x Faxbox €4,-
Totaal €30,50
Prijzen per maand, excl. belkosten en excl. BTW


Bereken je eigen kosten