Altijd bereikbaar, zonder gedoe

In een dierenartsenpraktijk draait alles om aandacht en zorg. Niet alleen voor de dieren in de behandelkamer, maar ook voor hun baasjes aan de telefoon. Eigenaren willen snel terecht kunnen voor het maken van afspraken, het doorgeven van klachten of met vragen over de gezondheid van hun huisdier. Een betrouwbare telefonieoplossing is daarbij onmisbaar. En daar helpen wij je graag bij.

Vraag een gratis adviesgesprek aan of bel direct met een specialist: 050 – 820 00 00
Altijd bereikbaar, zonder gedoe

Handig voor jou als Dierenarts:

Het hart van jouw telefonie is onze online centrale. En die kan een aantal erg handige zaken voor elke dierenarts. Denk hierbij aan een geavanceerde wachtrij voor de piekmomenten. Of de mogelijkheid om voor elke gelegenheid je eigen teksten in te spreken. Meer weten over de vele functionaliteiten?
Neem contact met ons op, we vertellen je er alles over!

USP side image

Koppeling met jouw praktijksoftware

Wij koppelen moeiteloos met pakketten zoals IDEXX Animana en andere veelgebruikte systemen.

Lees meer

Altijd bereikbaar met een piketnummer

Een speciaal telefoonnummer waarop je buiten normale werktijden direct bereikbaar bent voor spoed of noodgevallen.

Lees meer

Keuzemenu

Met een keuzemenu breng je jouw klanten voor je ze aan de lijn hebt al bij de juiste persoon.

Lees meer

Wachtrijbeheer bij drukte

Wachtrijbeheer bij drukte

Rust en duidelijkheid dankzij onze wachtrij met muziek en meldingen over positie in de wachtrij bij drukte.

Lees meer

Eigen teksten inspreken

Met zelf ingesproken welkomstteksten, voicemails en keuzemenu’s geef je een persoonlijke teint aan jouw telefonie.

Lees meer

Mis je iets?

We bellen je om samen je eigen centrale in te richten. Weten wat er nog meer mogelijk is?

Neem een tour

Koppel jouw praktijksoftware met onze telefonie!

Iedereen werkt natuurlijk graag zo efficiënt mogelijk. Wat daar echt aan bijdraagt is het koppelen van jouw CRM pakket met onze telefonie. Met zo’n koppeling verschijnt op de computer van de assistent(e) een popup bij elk gesprek. Deze popup biedt een waardevolle toevoeging aan al het telefoonverkeer.

Veel dierenartsen gebruiken het CRM pakket van Idexx Animana. We kunnen koppelen met meer dan 150 verschillende pakketten.

Bekijk ons CRM-koppeling aanbod

Wanneer de beller bekend is bij jou kun je:

✔ Zien wie er belt, met naam en toenaam
✔ Direct het dossier erbij pakken vanuit de popup
✔ Historie bekijken van alle contact
✔ Een gespreksverslag maken of terugbelverzoek uitzetten

Wanneer de beller niet bekend is bij jou:
✔ Zie het laatste contactmoment of momenten met dit nummer, wanneer en met welke collega.
✔ Automatische Google Number Lookup: als Google het nummer kent wordt deze verrijkt met naam, adres, plaats en website.

Let maar op, al na een halve dag wil je dit gemak en comfort niet meer missen. Je raakt gewend aan het gebruik waardoor je instaat bent efficiënter te werken.

Wat kost het?

We houden het graag duidelijk. Geen ingewikkelde pakketten, maar een overzichtelijk model dat meegroeit met je praktijk. Al vanaf €34,50 per maand ben je professioneel bereikbaar met Callvoip.

Hieronder vind je een indicatie van een veelvoorkomende opzet bij een dierenartsenpraktijk.

Indicatie kostenoverzicht per praktijk per maand
1x Hosted telefooncentrale in de cloud €7,50
- Zelf meldteksten inspreken en plaatsen Inclusief
- Tijdscondities toevoegen en wijzigen Inclusief
- Aan-/uitschakelaar met indicatielampje op toestel Inclusief
- Afstandsbediening op de smartphone Inclusief
1x Telefoonnummer €2,-
3x Gebruikersaccount telefonie (toestel, PC of smartphone) €12,-
1x Wachtrij €4,-
1x Keuzemenu €4,-
1x Koppeling met Exquise, Simplex, Oase, etc. per gebruiker €5,-
Totaal €34,50
Prijzen per maand, excl. belkosten en excl. BTW


Bereken je eigen kosten

Succesverhalen

Wil jij ook zorgeloos bereikbaar zijn?

95% van onze klanten beveelt ons aan bij collega’s en vrienden. Bekijk de testimonials van onze klanten.

Ik zou wel een kopje thee willen drinken met Marieke

Bij Kapsalon Tenzin in Groningen is harmonie, rust en sfeer de sleutel tot succes. Onlangs spraken we met Nynke, eigenaresse van de salon, over hun overstap van KPN naar Callvoip. Ze vertelde hoe die overgang is verlopen en wat hen heeft overtuigd om voor Callvoip te kiezen. Waarom overstappen? Nynke begint haar verhaal met een duidelijke reden: ze wilden van KPN af. “We werden vaak lastiggevallen met aanbiedingen waar we totaal geen behoefte aan hadden, zoals voor televisie en internet.

Van Vaste Toestellen naar Flexibele Oplossingen: De ervaringen van UW-S

Tijdens een gesprek met Krijn, een tevreden klant van ons, bespraken we zijn overstap naar Callvoip. Krijn deelde zijn reis van traditionele vaste toestellen naar de moderne en flexibele wereld van VoIP, waarbij Callvoip een sleutelrol speelde. Hier is een samenvatting van zijn ervaringen en inzichten. De Start van de zoektocht Krijn kwam op het spoor van Callvoip via een e-mail van een bestaande klant, die fungeerde als een soort referentie.

Lees al onze succesverhalen

Kies voor zekerheid, bereikbaarheid en rust

Bij Callvoip begeleiden we jouw overstap van begin tot eind. Zo heb je de zekerheid dat alles naadloos in elkaar overloopt en blijf je altijd bereikbaar.
Desgewenst helpen we je met het instellen van je belplan, het instellen van voicemailberichten en wachtrijen. Ook zorgen we (uiteraard) voor nummerbehoud en kunnen we de juiste toestellen leveren.

Je krijgt een vaste contactpersoon en directe ondersteuning. En als je belt, dan krijg je direct een medewerker aan de lijn.

face
Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Laat mij of één van mijn collega’s je adviseren. Bel ons of plan direct een adviesgesprek.

Marieke Timmer

Business Operations

Neem contact op per e-mail Terugbelverzoek