Telefonie voor op een Assurantiekantoor

Als assurantiekantoor weet je hoe belangrijk het is om altijd bereikbaar te zijn voor je klanten. Of het nu gaat om vragen over polissen, schadeclaims of nieuwe verzekeringsopties, jouw klanten rekenen op snelle en betrouwbare communicatie. Bij Callvoip begrijpen we dat en bieden we telefonieoplossingen die perfect aansluiten bij jouw behoeften.

Ontvang een demo over onze telefonie oplossing voor assurantiekantoren


Gegevens worden gebruikt om éénmalig contact met je op te nemen.

Telefonie voor op een Assurantiekantoor

Altijd bereikbaar

Altijd bereikbaar zijn betekent voor ons veel meer dan dat er ergens een toestel rinkelt als je gebeld wordt. Met onze jarenlange ervaring én uitgekiende online centrale kunnen we elke situatie van een maatoplossing voorzien. We houden rekening met elk scenario: grote drukte, ziekte, storing. Met de slimme tools van Callvoip hoef jij maar met één ding bezig te zijn; je vak. Onze cloud-oplossing en toegewijd support team doet de rest.

Lees meer over bereikbaarheid
Altijd bereikbaar

Koppel jouw eigen CRM Software

Iedereen werkt natuurlijk graag zo efficiënt mogelijk. Wat daar echt aan bijdraagt is het koppelen van jouw software/CRM met onze telefonie. Met zo’n koppeling verschijnt op je computer een popup van elk gesprek. Met 1 klik open je de bijbehorende gegevens in jouw pakket. We bieden integraties met populaire CRM-systemen zoals ANVA, Assistent, ASSU assurantiesoftware en DIAS maar we kunnen koppelen met meer dan 150 pakketten. Wij zorgen voor een naadloze integratie. Heb je een CRM pakket, neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.

Lees meer over integratie

Handig voor jou

Onze online centrale biedt tal van handige functies voor jouw assurantiekantoor. Denk aan geavanceerde wachtrijen voor drukke momenten en de mogelijkheid om je eigen teksten in te spreken voor een persoonlijke touch. We helpen je graag om jouw centrale in te richten voor een optimale klantbeleving. Meer weten over de vele functionaliteiten? Neem contact met ons op, we vertellen je er alles over!

Integratie

Het met elkaar koppelen van de systemen waarmee je werkt kan veel tijdswinst opleveren. Daarom hebben wij een standaard Chrome integratie en kunnen ook nog eens koppelen met lange lijst pakketten, zoals ANVA, Assistent, ASSU assurantiesoftware en DIAS, maar ook jouw eigen software.

Lees meer

Wachtrij

Vang de drukke piekmomenten van bellers gemakkelijk op met onze geavanceerde wachtrij. Bellers worden opgevangen in de wachtrij met muziek en horen steeds hoeveel wachtenden nog voor ze zijn. Dit zorgt voor effectiviteit op een druk nummer.


Lees meer

Keuzemenu

Met een keuzemenu breng je jouw klanten voor je ze aan de lijn hebt al bij de juiste persoon. Door het slim inrichten van een keuzemenu zorg je voor een efficiënte en klantvriendelijke afhandeling van alle inkomende telefoongesprekken.


Lees meer

Slimme schakelaars

De lichtknopjes van onze centrale: zet met 1 druk op de knop een afslag in jouw belroute aan of weer uit. Bijvoorbeeld een doorschakeling naar je mobiel. Of een storingsbandje. En dat dus ook ook met je mobiel, of je toestel bij de kassa. Handig!


Lees meer

Spreek je eigen teksten in

Met zelf ingesproken welkomsteksten, voicemails en keuzemenu’s geef je een persoonlijke teint aan jouw telefonie. Bovendien komt het professioneel over als je je eigen ‘stem’ laat horen in alle aspecten van de telefoonervaring van jouw klanten. Met onze dienst is het zelf inspreken zo geregeld!

Lees meer

Mis je iets?

We noemen er 5, maar er zijn meer functionaliteiten natuurlijk. We bellen je om samen jouw eigen centrale in te richten, zodat je een vliegende start kunt maken. Weten wat er nog meer mogelijk is?



Check het overzicht

Indicatie kostenoverzicht per maand
1x Hosted telefooncentrale in de cloud €7,50
- Zelf meldteksten inspreken en plaatsen Inclusief
- Tijdscondities toevoegen en wijzigen Inclusief
- Aan-/uitschakelaar met indicatielampje op toestel Inclusief
- Afstandsbediening op de smartphone Inclusief
1x Telefoonnummer €2,-
3x Gebruikersaccount telefonie (toestel, PC of smartphone) €12,-
1x Koppeling met ANVA, DIAS, etc. per gebruiker €5,-
Totaal €26,50
Prijzen per maand, excl. belkosten en excl. BTW


Bereken je eigen kosten