Onze diensten in het wild bij Partners in Wonen makelaardij en financieel advies

Geplaatst op: 22/2/2022


Vaak belichten we in blogs en onze nieuwsbrief functionaliteiten van onze dienst. Natuurlijk doen we dat vol trots en inclusief duidelijke overzichtjes wat er allemaal mogelijk is. Maar uiteindelijk is het natuurlijk voor jouw eigen situatie een maatwerk toepassing. Daarom lichten we eens een totaalpakket van een klant uit. Om al die features eens in het wild te zien, samenwerkend als een geolied geheel.

We stellen je dan ook graag voor aan Partners in Wonen, net als wij uit Groningen. Als full service makelaarskantoor bieden ze alles om woondromen te realiseren. Of het nu om aankoop, verkoop, nieuwbouw, hypotheken of vastgoedbeheer gaat. Zij hebben alle specialisten onder één dak. Het zal niet verbazen dat makelaars veel bellen, een goede telefonie-oplossing is dan ook onmisbaar. En dat gaat wat ons betreft natuurlijk veel verder dan een toestel wat op een bureau rinkelt als het vaste nummer gebeld wordt. Na de overstap naar onze dienst dit najaar, heeft Partners in Wonen namelijk geen enkel toestel meer op kantoor staan…

Veel bellen zonder toestel?
Dus een makelaarskantoor, zo’n typisch veel bellend bedrijf, heeft geen toestellen meer? Dat klopt! Wij zelf zijn trouwens ook een voorbeeld van een veel bellend bedrijf waar lang niet iedereen een toestel gebruikt. Hoe bellen ze bij Partners in Wonen dan wel? Gewoon in de browser van de PC waar ze toch al achter zaten te werken. Of op de mobiel die ze toch al hadden. Ze gebruiken namelijk allemaal onze Webcalls en smartphone app. Met gemak maak je zo iedere werkplek telefonisch bereikbaar en met de app bel je onderweg ook op met het vaste nummer. Het levert Partners in Wonen veel gemak en flexibiliteit op.

Bij een moderne telefonie-inrichting hoort natuurlijk ook een CRM koppeling: nog zo’n mooie feature uit ons assortiment. Partners in Wonen maakt gebruik van RealWorks, het grootste CRM voor de makelaarswereld. Wij hebben daarvoor een prachtige, veelzijdige koppeling met onze telefonie. Slimme, op maat popups, automatische logs van elk gesprek in Realworks en uitbellen met 1 klik. Het laat zich raden dat na een weekje hiermee proefdraaien de medewerkers bij Partners in Wonen niet meer zonder wilden.

Voor de financiële mensen binnen de organisatie hadden we ook goed nieuws: ook het financiële pakket Faster Forward kan gekoppeld worden. Zo leveren we 2 verschillende koppelingen en besparen we de mensen bij Partners in Wonen veel tijd!

Tot slot brachten we bij Partners in Wonen nog iets onder de aandacht wat weliswaar niet van ons is, maar de bereikbaarheid wel verder verbetert en voor hun klanten van waarde is: Whatsapp for Business, gewoon op je vaste nummer. Daarover schreven dit artikel we in het verleden en sindsdien belichten we deze handige toevoeging veelvuldig.

Eigen beheer: zelf aan de knoppen
Zo’n mix van slimme toepassingen en koppelingen is vast ingewikkeld om te beheren en te gebruiken, horen we jullie denken. Niets is minder waar. Ze doen het beheer voor het overgrote deel zelf. De drag & drop manier waarop ons systeem werkt hadden ze al snel in de vingers. Dit geeft ze de controle waar ze naar op zoek waren. Je hoeft dus geen hogere telefoonkunde gestudeerd te hebben om op hoog niveau telefonie te beheren dankzij ons systeem.

Kortom: dit is allemaal handig voor makelaars:

Weten hoe dit er voor jouw makelaardij uit kan zien? Bel ons en we vertellen er graag alles over!

Neem contact op