Waarom zou je dat doen?

Als iemand belt, rinkelt je telefoon en die van je collega’s. Je betaalt niet al te veel. Misschien heb je zelfs wel een keuzemenu en andere extra functionaliteiten. Als er iets niet werkt, bel je de helpdesk, geef je je klantnummer door en wordt je verzoek zo efficiënt mogelijk weggewerkt. Kortom: de telefonie zit je niet in de weg.

Wij vinden dat jouw telefonie veel meer moet doen dan niet in de weg zitten. Een uitgekiend belplan, slimme integraties en alles wat erbij hoort, dragen bij aan de efficiëntie van jouw dagelijkse werk. Zo werkt jouw telefonie vóór jou. En mocht er onverhoopt iets anders moeten, dan staat ons persoonlijke team voor je klaar.

JA! Vertel me meer over overstappen



Je gaat akkoord met het eenmalig contact opnemen ten behoeve van een passend aanbod.

Marieke en team zijn er voor jou!

Natuurlijk is allereerst belangrijk dat als jij een probleem hebt met de telefonie, dat dat zo snel mogelijk wordt opgelost. Dat kan bijvoorbeeld door een systeem waarbij je een ticket aanmaakt, jouw klantnummer invoert en vervolgens gaat zitten wachten op de geautomatiseerde workflow, terwijl jij niet bereikbaar bent. Of je belt met een callcenter vol mensen zonder passie voor het onderwerp met een vast belscript op het scherm waar jouw probleem ingepropt moet worden.

Wij doen dat anders. Bel ons, je krijgt iemand uit ons compacte expertteam onder de bezielde leiding van Marieke aan de lijn. Een persoon van vlees en bloed met verstand van zaken en samen gaan we jouw vraag beantwoorden of probleem oplossen. We nemen de tijd en denken mee zodat jouw bereikbaarheid niet in het geding komt. Snel, persoonlijk en vakkundig.

  • persoonlijke aandacht
  • een vast aanspreekpunt met verstand van zaken die aan een half woord genoeg heeft
  • Service en aanbod op maat dat aansluit op de specifieke wensen en behoeftes


Wie zijn die mensen?

Klein team, grootse dienst

Leuk, dat gezellige, kleine team. Maar krijg ik dan ook een klein, beperkt systeem?

Nee! Onze Hosted VoIP centrale is één van de meest uitgebreide, flexibele en gebruiksvriendelijke op de markt. Makkelijk doorschakelen naar mobiel, wachtrij, keuzemenu en andere zaken die je kent van zakelijke telefonie zijn uiteraard allemaal mogelijk.

Bovendien maken wij thuiswerken makkelijk met een krachtige vast-mobiel oplossing met of zonder app. En wat te denken van bellen met je browser, gewoon op je laptop? Of een integratie van jouw telefonie met jouw CRM pakket? Zo kun je maximaal efficiënt werken en wordt jouw telefonie daadwerkelijk meer dan iets wat niet in de weg zit.



  • Geavanceerde VoIP centrale
  • Bereikbaar hoe jij het wilt: vast, mobiel of zelfs via je browser
  • Integraties met veel CRM-/ software pakketten


Hoe gaat dat, overstappen?

Wat kost dat?

Het klinkt allemaal prachtig, Callvoip als telefonieprovider. Maar kost al die persoonlijke service met dat prachtige product dan ook de hoofdprijs?

Dat valt gelukkig mee. Je kunt al klant worden bij Callvoip met 1 nummer en 1 toestel of app vanaf € 13,50 per maand. Dan heb je al een groot deel van onze functionaliteiten. Kijk voor meer informatie over onze standaarden op de verschillende pagina’s over Vast-Mobiel, Integraties met CRM, veiligheid en meer.

Onze kostenstructuur is verder transparant en flexibel. Een toestel of app erbij? Één druk op de knop en het is geregeld. Kosten: € 4,- per maand per toestel. Extra nummer? Geen probleem: € 2,- per maand. Zo bouw je jouw eigen pakket. Bereken zelf jouw kosten met onze calculator via deze link. Of bel ons, dan bekijken we samen hoe jouw pakket eruit kan komen te zien.

Kostenoverzicht