Bereikbaarheidsmonitor

de Bereikbaarheidsmonitor is een waardevolle tool om uw bereikbaarheid te beoordelen en te optimaliseren.
Bereken zelf uw kosten

Wat toont de bereikbaarheidsmonitor?

Aangenomen gesprekken: u ziet per uur, dag, week hoeveel gesprekken er totaal waren en welk deel daarvan is aangenomen. Dit wordt uitgedrukt in een aantal en een percentage. U kunt de beantwoorde gesprekken bekijken voor het totaal en elke individuele nummer.

Gespreksduur: het dashboard toont de gemiddelde duur van gesprekken in de gewenste periode (uur, dag, week) en toont bovendien de totale gespreksduur per uur, dag en week en berekent ook de gemiddelde gespreksduur. Waardevolle stuurinformatie voor het management!

Piekuur / piekdag: de managementbalk aan de rechterzijde van het dashboard toont u op welk uur van de dag cq. op welke dag van de week er de meeste telefoondrukte is. Een simpel feit, maar toch waardevol te weten en ook hoe dit zich ontwikkelt in uw activiteitenseizoenen.

Hoe werkt het?
Wat toont de bereikbaarheidsmonitor?

Bereikbaarheidsmonitor, wat monitort het precies?

• Hoe bereikbaar is uw organisatie?
• Wat is het drukste uur en de drukste dag qua telefonie?
• Hoe is de telefoondrukte verdeeld over uren en dagen?
• Welk nummer wordt het meest gebeld?

Belangrijke vragen om de telefonische performance van uw organisatie in kaart te brengen.

Bereikbaarheidsmonitor, wat monitort het precies?

Wat zijn de voordelen?

Inzicht

U krijgt een duidelijk beeld van uw inkomende telefonie.

Beter bereikbaar

Door de inzichten verbetert u uw inkomende telefonie.

Gratis

Professionele functionaliteit, gratis voor onze klanten.

Wat kost het?

Niets! De Bereikbaarheidsmonitor maakt gratis deel uit van de Callvoip-telefooncentrale. Geen meerkosten, in één oogopslag zicht op uw bereikbaarheid!