Sorteer uw klanten op Postcode(gebied)

Als klant van Callvoip maakt u natuurlijk gebruik van de revolutionaire Simmpl telefooncentrale met zijn vele (power)features en ongekend gebruiksgemak. Een veel gebruikte feature onder onze klanten is het keuzemenu, waarmee u de klanten heel eenvoudig door middel van één of twee keuzes direct bij de juiste persoon / afdeling kan laten uitkomen.

Maar wist u dat u hiermee ook heel eenvoudig de herkomst van uw klanten kan bepalen en deze kan ‘sorteren’ door hun te vragen bijvoorbeeld de eerste twee cijfers van hun postcode in te toetsen? Handig toch als u verschillende monteurs / vertegenwoordigers in dienst heeft door het hele land! Twee drukken op de knop en de klant komt direct bij de juiste persoon van die regio uit.

Zie hier enkele screenshot hoe zo’n keuzemenu eruit kan komen te zien:

In bovenstaand voorbeeld maakt de klant van een bedrijf dat houtkachels importeert eerst een keuze uit drie opties. Als zij kiezen voor storing of het inplannen van afspraak wordt gevraagd aan de klant de eerste twee cijfers van hun postcode in te toetsen, zodat ze direct doorverbonden worden met de juiste monteur die op dat moment in die regio dienst heeft of een bericht inspreken die via email uitkomt bij de juiste persoon.