Simmpl-app uitgelicht: Geluid

Geplaatst op: 6/2/2019

Meldteksten zijn een belangrijk onderdeel geworden van menig online telefooncentrale op Simmpl. Dankzij de functionaliteit ‘geluid’ is het mogelijk om deze gesproken teksten te plaatsen in belplannen of keuzemenu’s.

Zelf inspreken?

Natuurlijk kunt u uw eigen meldteksten inspreken. Hoe u dit doet? Heel eenvoudig:

  • Maak een belplan aan en noem deze ‘Meldtekst inspreken’ en geeft het als belbaar nummer (bijv.) 9000.
  • Vervolgens plaatst u een voicemailbox in het belplan (heeft u nog geen voicemailboxen, maak deze dan eerst aan).
  • Last but not least, bel met één van de VoIP toestellen naar 9000 en spreek na de toon uw meldtekst in. Deze wordt vervolgens als .mp3-bestand naar uw email gestuurd.
  • U luistert het geluidsbestand af en indien goed bevonden, dan uploadt u eenvoudig het bestand op de online telefooncentrale.

Ingesproken door Callvoip

U kunt dus eenvoudig zelf meldteksten inspreken en plaatsen in uw belplan, maar wist u ook dat wij enkele al voor u hebben ingesproken? In onze ‘Standaard meldtekstenbibliotheek’ staan de volgende meldteksten:

Standaard meldtekstenbibliotheek

Alle medewerkers in gesprek

Een ogenblik geduld alstublieft

Een ogenblik geduld u wordt doorverbonden

Op dit moment telefonisch niet bereikbaar

Standaard voicemail begroeting

Feestdagen gesloten eindebericht

Feestdagen gesloten voicemail

Meer informatie over alle functionaliteiten van onze centrale vindt u in onze uitgebreide handleiding.

Let op: onze centrale accepteert .mp3 of .wav bestanden. Wij raden .mp3 aan om te gebruiken.

Wedden dat we ook jou in 30 minuten fan maken?
Zullen we samen kort kijken wat voor jouw specifieke situatie de beste telefonieoplossing is?
Doen we meteen de grand tour door onze centrale.
Geef ons een half uurtje en we laten jou zien waarom wij zo enthousiast zijn.