Makelaardij

Makelaardij

Als makelaar is het belangrijk dat u goed bereikbaar bent voor uw klanten. Echter bent u als makelaar vaak onderweg, maar u wenst wel telefonisch bereikbaar te zijn.

Situatiebeschrijving

De makelaar merkt dat de (potentiële) klanten het vervelend vinden dat ze vaak belanden in een voicemail. Dit heeft als reden dat de makelaar vaak onderweg is met andere klanten voor bezichtigingen. Het doorschakelen naar mobiel het mobiele nummer was een tijdelijke oplossingen, maar brengt veel extra gesprekskosten met zich mee.

De oplossing van Callvoip

Dankzij de professionele functionaliteiten van de online telefooncentrale van Callvoip is de makelaar telefonisch meer bereikbaar. De volgende functionaliteiten zijn ingezet:

Qaller

Om beter bereikbaar te zijn maakt de makelaar gebruik van Qaller. Hiermee wordt zijn mobiele telefoon een kopie van het toestel op kantoor. Via de Qaller app bepaalt u zelf of het toestel mee-rinkelt. Ook bepaalt u eenvoudig wat de belroute van het telefoonnummer moet zijn, bijvoorbeeld meteen naar voicemail of een omleiding aan- & uitzetten.

Omleiding

De makelaar maakt gebruik van de omleiding-app. Hiermee kan de makelaar een andere (tijdelijke) belroute inschakelen. Bijvoorbeeld op momenten dat de makelaar echt niet telefonisch bereikbaar is of bijvoorbeeld onderweg is voor een bezichtiging en alleen zijn mobiele telefoon (Qaller) moet rinkelen (en niet ook de toestellen op kantoor).

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw situatie?


Vraag hier een offerte aan!