ICT

ICT

Als aanbieder van ICT diensten (waaronder telefonie) is het belangrijk dat u goed bereikbaar bent voor uw klanten. Daarnaast is het zeer belangrijk om zelf alle ins & outs te kennen van de telefonieoplossing.

Situatiebeschrijving

De aanbieder van ICT diensten merkt dat bereikbaarheid en een professionele telefonieoplossing steeds belangrijk wordt bij haar klanten.

De oplossing van Callvoip

Dankzij de professionele functionaliteiten van de online telefooncentrale van Callvoip zijn is de aanbieder van ICT diensten (én haar klanten) beter bereikbaar. De volgende functionaliteiten zijn ingezet:

Operator Console

Veel gesprekken komen binnen via de receptietoestellen. De wens is er om vanaf het computerbeeldscherm snel & eenvoudig te zien wie er in gesprek is en wie beschikbaar. Dit kan met het Operator Console. Ook kan men gesprekken doorverbinden en statistieken bekijken.

Bereikbaarheidsmonitor

Als wederverkoper van telefonieoplossingen is het zeer belangrijk dat men bereikbaar is en blijft. Om dit te monitoren wordt gebruik gemaakt van de gratis bereikbaarheidsmonitor. Belangrijke indicatoren die zichtbaar zijn:

1. alle gesprekken per uur, dag, week; totaal en per nummer
2. aandeel beantwoorde gesprekken, totaal en als percentage
3. totale gesprekstijd en gemiddelde gesprekstijd per uur, dag, week
4. uw piekuur en piekdag: het drukste uur per dag, en piekdag per week

Vamos

Klanten kunnen een onderhoudscontract afsluiten voor betere support. Elke monteur heeft zijn/haar eigen klanten door wie ze gebeld worden, daarnaast zijn de monteurs vaak onderweg. De oplossing die hier het best bij past is de Vast-Mobiel Integratie.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw situatie?


Vraag hier een offerte aan!