Assurantie

Assurantie

Als assurantiekantoor is het belangrijk dat u altijd bereikbaar bent voor uw cliënten.

Situatiebeschrijving

Als ZZP-er wil het assurantiekantoor bereikbaar zijn voor cliënten onder het zakelijk nummer, maar bereikbaar zijn voor familie & vrienden onder het privénummer. Ook is de wens er om een snellere internetverbinding te nemen. Men is opzoek naar één partij die dit allemaal kan bieden

De oplossing van Callvoip

Dankzij de professionele functionaliteiten van de online telefooncentrale van Callvoip is de praktijk beter bereikbaar en kan men efficiënter werken. De volgende functionaliteiten zijn ingezet:

Één telefooncentrale

Beide telefoonnummers (zakelijk & privé) staan op de online telefooncentrale van Callvoip; Simmpl. Inkomende gesprekken van beide nummers komen terecht op twee handsets die door Callvoip zijn geconfigureerd. Op de handset hoort men (via de de verschillende ringtones) of het inkomend gesprek zakelijk of privé is.

Qaller + Prefix

Voor wanneer men onderweg is worden de gesprekken doorgezet naar Qaller. Via de prefix ziet men snel of het gesprek privé of zakelijk is.

Postcodecheck

Verder heeft het assurantiekantoor gebruik gemaakt van de vrijblijvende postcodecheck van Callvoip. Hier kwam naar voren dat in dit geval een internetverbinding van Ziggo de snelste verbinding is. Callvoip heeft het gehele aanvraagtraject begeleid.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw situatie?


Vraag hier een offerte aan!

Daag ons uit!
Wedden dat we ook jou fan maken?
Ontdek het gemak van Callvoip en werk met onze slimme Qaller app.
Test onze online centrale en grenzeloze dienstverlening daarom gratis 1 week en dan zijn wij erg benieuwd naar jouw ervaring!

Geen zorgen: stopt vanzelf na 7 dagen, geen kleine lettertjes.