Assurantie

Assurantie

Als assurantiekantoor is het belangrijk dat je altijd bereikbaar bent voor je cliënten.

Situatiebeschrijving

Als ZZP-er wil het assurantiekantoor bereikbaar zijn voor cliënten onder het zakelijk nummer, maar bereikbaar zijn voor familie en vrienden onder het privénummer. Ook is de wens er om een snellere internetverbinding te nemen. Je bent op zoek naar één partij die dit allemaal kan bieden.

De oplossing van Callvoip

Dankzij de professionele functionaliteiten van de online telefooncentrale van Callvoip is je praktijk beter bereikbaar en kun je efficiënter werken. De volgende functionaliteiten zijn ingezet:

Eén telefooncentrale

Beide telefoonnummers (zakelijk en privé) staan op de online telefooncentrale van Callvoip. Inkomende gesprekken van beide nummers komen terecht op twee handsets die door Callvoip zijn geconfigureerd. Op de handset zie (prefix-code in scherm) of hoor je (verschillende ringtones) of het inkomend gesprek zakelijk of privé is.

Qaller + Prefix

Wanneer je onderweg is worden de gesprekken doorgezet naar Qaller. Via de prefix zie je in één oogopslag of het een zakelijk ofo privé-oproep is.

Postcodecheck

Verder heeft u voor uw assurantiekantoor gebruik gemaakt van de vrijblijvende postcodecheck van Callvoip. Hierin kwam naar voren dat er ZIGGO beschikbaar is én dat er snel internet via Callvoip mogelijk is. Jij maakte je keuze en Callvoip heeft het gehele aanvraagtraject begeleid.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw situatie?


Vraag hier een offerte aan!

Wedden dat we ook jou in 30 minuten fan maken?
Zullen we samen kort kijken wat voor jouw specifieke situatie de beste telefonieoplossing is?
Doen we meteen de grand tour door onze centrale.
Geef ons een half uurtje en we laten jou zien waarom wij zo enthousiast zijn.