Nieuwsbrief mei 2016 – Gespreksopname

Geplaatst op: 14/5/2016

Stel: u heeft net een telefoongesprek gehad en u wilt terugluisteren wat er allemaal besproken of afgesproken is. Hoe kunt u dit instellen?

Simmpl! Met Gespreksopname!

Met trots introduceren wij gespreksopname: een prachtige feature waarmee u alle gesprekken kunt opnemen en vervolgens kunt terugluisteren en downloaden.

Gespreksopname kan handig zijn voor:

  • trainingsdoeleinden

  • meten klanttevredenheid

  • vastleggen contractuele afspraken

Twee soorten gespreksopname

Dan kunnen wij dit uiteraard ook voor u doen!

1 – neem alle gesprekken helemaal op

2 – bepaal welk deel van een gesprek u opneemt

In onze handleiding leest u precies wat u met deze mooie nieuwe feature gespreksopname kunt doen.

Handleiding Gespreksopname

Wedden dat we ook jou in 30 minuten fan maken?
Zullen we samen kort kijken wat voor jouw specifieke situatie de beste telefonieoplossing is?
Doen we meteen de grand tour door onze centrale.
Geef ons een half uurtje en we laten jou zien waarom wij zo enthousiast zijn.