CRM integratie met Simplicate? Callvoip regelde het voor BBAW

Geplaatst op: 23/9/2021 Kan ik mijn CRM-systeem koppelen aan mijn zakelijke telefooncentrale? En of dit kan! Door pijlsnelle innovatie tussen telecom en ICT-diensten werken bedrijven nu steeds efficiënter, klantvriendelijker en resultaatgerichter. Ieder telefoontje kan van belang zijn, daarom biedt slimme VoIP-CRM integratie bedrijven meer kans op zakelijk succes. Voorbeeld: Op je computer komt een belletje binnen en er verschijnt direct een ‘pop-up’ op je scherm. Alle gegevens van deze beller staan perfect opgesomd voor je neus.

CashDesk en Callvoip bezorgen de afhaal- en bezorgbranche efficiëntie

Geplaatst op: 30/8/2021 In de horeca zorgde het afgelopen corona-jaar voor een piek op het gebied van maaltijdbezorging: in 2020 groeide de ‘deliverymarkt’ met maar liefst 43,1%. Dat is niet niks als je actief bent in die branche en het laat zich raden dat een focus op efficiëntie ervoor zorgt dat je deze ontwikkeling de baas kunt zijn. Laten wij nu net op dat vlak een erg mooie samenwerking met CashDesk hebben. Daarmee krijg je:

CRM integratie: “Dit zou ik nooit meer willen missen”, lees hier waarom.

Geplaatst op: 3/6/2021 Ken je dat gevoel van iets nooit meer te willen missen? De immens populaire koppeling van slimme CRM integratie met je zakelijke telefonie is er zo eentje. Waarom dan en hoe? Simpel gezegd; je ontvangt een zakelijk telefoontje en terwijl je achter je computer zit te werken verschijnt er direct een slimme ‘pop-up’ op je scherm. Daarin staan alle relevante gegevens van deze beller afkomstig uit je eigen CRM-systeem.