Krijg grip op zaken door CRM integratie van Gripp en Callvoip

Geplaatst op: 13/4/2022


Het enthousiasme waarmee Kevin van Dongen vertelt over Positief Wonen werkt aanstekelijk, met een enorme schat aan kennis en ervaring schept Positief Wonen duidelijkheid in het woud van aantrekkelijke mogelijkheden rondom de verduurzaming van woningen. Zijn team steunt hierbij op Gripp voor haar bedrijfsprocessen en Callvoip voor de telefonische communicatie met haar relaties. Gripp komen we vaker tegen bij creatieve bedrijven en adviesbureaus, en dat begrijpen we. Doordat Gripp alles biedt voor gestroomlijnde werkprocessen, kunnen (creatieve) experts zich zorgeloos richten op het primaire proces.

“Zou het nu niet geweldig zijn als de klantinformatie uit Gripp direct verschijnt bij inkomende oproepen?” vroeg Kevin zich af? En of dat kan, en het biedt zelfs meer! Met de slimme CRM integratie van Gripp en Callvoip is dit zo geregeld. We nemen je mee in de ervaring van Positief Wonen en vertellen je graag hoe we ook jouw bedrijf kunnen helpen met efficiënte en persoonlijke telefonische bereikbaarheid.

De CRM integratie tussen Gripp en Callvoip heeft onze klant Positief Wonen ontzettend geholpen in de communicatie met haar klanten. Er zijn natuurlijk meer directe voordelen op te noemen. Maar een prachtig punt om hier te benoemen is dat het koppelen van je CRM-systeem aan je zakelijke telefonie zorgt voor gestroomlijnde werkprocessen en bovenal een zo optimaal mogelijke klantervaring.

“Nadat er een koppeling mogelijk is gemaakt tussen Gripp en Callvoip weten wij van Positief Wonen wie we van onze relaties aan de telefoon hebben. Dit zorgt voor betere communicatie, efficiënter werken en betere registratie van de communicatie tussen alle partijen. Het is nu enorm makkelijk te schakelen tussen de systemen. Ook heeft Callvoip ons een telefooncentrale geleverd die ons de professionele uitstraling geeft die we verdienen. Nu hebben we Gripp op de zaken maar ook op de telefonie.”
Kevin van Dongen - Positief Wonen

Blije klanten, meer werkplezier en meer efficiënte

“Waarom hebben wij deze CRM-integratie nog niet geregeld?”; horen wij je denken. En de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dit stukje innovatie tussen CRM-software en zakelijke telefonie tegenwoordig onontbeerlijk is voor ieder professioneel bedrijf. Heb je de beschikking over een modern CRM-systeem, koppel deze dan kinderlijk eenvoudig aan je zakelijke telefonie. Het gaat je bedrijf en je klanten enkel direct zichtbare voordelen opleveren:

1. Blije klanten
Optimale klantvriendelijkheid leidt tot blije klanten en blije klanten staan aan de basis voor meer zakelijk succes. Technologie zorgt voor een grote vooruitgang, toch ligt het gevaar voor een gemis van herkenning en persoonlijke aandacht op de loer. Dit is helemaal nergens voor nodig. Met de slimme integratie van Gripp en Callvoip wordt communicatie weer persoonlijk.

2. Meer werkplezier
En wat dacht je van het toegenomen werkplezier: handige functionaliteiten zorgen voor meer werkplezier. Nooit meer zoeken naar een speld in een hooiberg voor de juiste klantgegevens. En veel meer tijd en ruimte voor de zaken waar ze goed in zijn: klanten deskundig en met zichtbaar plezier helpen met de juiste informatie.

3. Betere efficiëntie
Bij ieder inkomend of uitgaand belletje hebben je medewerkers met deze CRM-integratie alle gegevens en benodigde informatie tijdens een gesprek bij de hand. Een logisch gevolg hiervan is tijdsbesparing en een veel scherpere focus op de kernpunten van een gesprek.

De kracht van Gripp

Positief Wonen werkt met Gripp. De intelligente en efficiënte bedrijfssoftware van Gripp is hoofdzakelijk ontwikkeld voor uiteenlopende bureau’s in dienstverlenende sectoren.
Denk aan;

Met Gripp verbeter en versnel je de organisatorische processen die je dagelijks veel tijd kosten. Zo ook je relatiebeheer. Niet meer lang zoeken naar contactgegevens van je relaties maar gewoon alles in één helder overzicht. Filter, sorteer of exporteer je gegevens. En door middel van de integratie met Callvoip optimaliseer je als klant niet alleen je relatiebeheer maar vooral ook het klantcontact.

Gripp heeft de informatie, Callvoip legt de verbinding

Neem bijvoorbeeld de functionaliteit voor uitgaande gesprekken: Binnen relatiebeheer van Gripp klik je op een telefoonnummer en bel je direct via Callvoip! Maar ook andersom: Word je gebeld door een klant of prospect? Klik op de naam en je hebt gelijk alle klantgegevens in het Gripp CRM overzicht.. Vul je pop-up aan met alle klantgegevens die je hebt in Gripp zo ben je altijd op de hoogte met wie je belt. Daarnaast biedt Gripp nog veel meer voordelen en heb je altijd grip op je organisatorische processen zoals: sales, relatiebeheer, rapportages, facturen, planning en projecten.

Positief Wonen ervoer meteen de volgende voordelen;

  • Nummerweergave/klantherkenning
  • Relevante gegevens klant meteen paraat
  • Met één klik op het telefoonnummer in een klantomgeving bel je de klant
  • Snel en eenvoudig doorschakelen
  • Met één klik een terugbelverzoek via mail

Benieuwd naar de mogelijkheden van onze integratie met Gripp voor jouw bedrijf?

Callvoip is trots op de prachtige integratie die is gerealiseerd met Gripp en we delen graag het enthousiasme van onze klanten. We geven graag een persoonlijke demo waarin we alle mogelijkheden laten zien. Neem contact op voor de mogelijkheden.