Telefonie voor tandartsen

Telefonie voor een tandartsenpraktijk vraagt om specifieke kennis en toepassingen. Callvoip is o.a. specialist op het gebied van slimme telefonie voor tandartsen.

Wij kunnen je er natuurlijk heel veel over vertellen, maar het is veel sterker als onze klanten dit doen. Speciaal voor de tandartsbranche hebben we een whitepaper geschreven waarin we herkenbare situaties en problemen uiteenzetten alsmede de oplossingen ervoor.

Download nu de special: telefonie voor tandartsen, geschreven door onze collega Marieke.

Whitepaper downloaden
Telefonie voor tandartsen

Altijd bereikbaar

Altijd bereikbaar zijn betekent voor ons veel meer dan dat er ergens een toestel rinkelt als je gebeld wordt. Met onze jarenlange ervaring én uitgekiende online centrale kunnen we elke situatie van een maatoplossing voorzien. We houden rekening met elk scenario: grote drukte, ziekte, storing. Met de slimme tools van Callvoip hoef je als tandarts maar met één ding bezig te zijn; je vak. Onze cloud-oplossing en toegewijd support team doet de rest.

Lees meer over bereikbaarheid
Altijd bereikbaar

Koppel jouw eigen praktijksoftware

Iedereen werkt natuurlijk graag zo efficiënt mogelijk. Wat daar echt aan bijdraagt is het koppelen van jouw praktijksoftware/CRM met onze telefonie. Met zo’n koppeling verschijnt op de computer van de assistente / praktijkondersteuner een popup van elk gesprek. Met 1 klik open je de bijbehorende gegevens in jouw pakket. Alle bekende namen ondersteunen we: Bytegear, Oase Dental, Exquise, Simplex en nog veel meer.

Lees meer over integratie

Handig voor jou als tandarts

Het hart van jouw telefonie is onze online centrale. En die kan een aantal erg handige zaken voor elke tandartspraktijk. Denk hierbij aan een geavanceerde wachtrij voor de piekmomenten. Of de mogelijkheid om voor elke gelegenheid je eigen teksten in te spreken. Meer weten over de vele functionaliteiten? Neem contact met ons op, we vertellen je er alles over!

Integratie

Het met elkaar koppelen van de systemen waarmee je werkt kan veel tijdswinst opleveren. Daarom hebben wij een standaard Chrome integratie en kunnen ook nog eens koppelen met lange lijst pakketten, zoals bekende praktijksoftwaresystemen als Oase Dental, Exquise en vele anderen.

Lees meer

Wachtrij

Vang de drukke piekmomenten van bellers gemakkelijk op met onze geavanceerde wachtrij. Bellers worden opgevangen in de wachtrij met muziek en horen steeds hoeveel wachtenden nog voor ze zijn. Dit zorgt voor effectiviteit op een druk nummer.


Lees meer

Keuzemenu

Met een keuzemenu breng je jouw klanten voor je ze aan de lijn hebt al bij de juiste persoon. Door het slim inrichten van een keuzemenu zorg je voor een efficiënte en klantvriendelijke afhandeling van alle inkomende telefoongesprekken.


Lees meer

Slimme schakelaars

De lichtknopjes van onze centrale: zet met 1 druk op de knop een afslag in jouw belroute aan of weer uit. Bijvoorbeeld een doorschakeling naar je mobiel. Of een storingsbandje. En dat dus ook ook met je mobiel, of je toestel op je bureau. Handig!


Lees meer

Spreek je eigen teksten in

Met zelf ingesproken welkomsteksten, voicemails en keuzemenu’s geef je een persoonlijke teint aan jouw telefonie. Bovendien komt het professioneel over als je je eigen ‘stem’ laat horen in alle aspecten van de telefoonervaring van jouw patienten. Met onze dienst is het zelf inspreken zo geregeld!

Lees meer

Mis je iets?

We noemen er 5, maar er zijn meer functionaliteiten natuurlijk. We bellen je om samen jouw eigen centrale in te richten, zodat je een vliegende start kunt maken. Weten wat er nog meer mogelijk is?



Check het overzicht

Vraag nu de whitepaper "Slimme telefonie voor tandartsen" aan

Je ontvangt eenmalig een e-mail met daarin een link om de whitepaper te downloaden.

*Wij zullen éénmalig contact opnemen via e-mail voor terugkoppeling over de whitepaper.


Indicatie kostenoverzicht per praktijk per maand
1x Hosted telefooncentrale in de cloud €7,50
- Zelf meldteksten inspreken en plaatsen Inclusief
- Tijdscondities toevoegen en wijzigen Inclusief
- Aan-/uitschakelaar met indicatielampje op toestel Inclusief
- Afstandsbediening op de smartphone Inclusief
1x Telefoonnummer €2,-
3x Gebruikersaccount telefonie (toestel, PC of smartphone) €12,-
1x Wachtrij €4,-
1x Keuzemenu €4,-
1x Koppeling met Exquise, Simplex, Oase, etc. per gebruiker €5,-
Totaal €34,50
Prijzen per maand, excl. belkosten en excl. BTW


Bereken je eigen kosten