Voorwaarde (Filter) | VoIP-Functionaliteit | Filter inkomende gesprekken

Voorwaarde (Filter)

Met de ‘voorwaarde-app’ kunt u gesprekken filteren. Door (delen van) het nummer te noteren kunt u aangeven hoe de telefooncentrale dit belletje afhandelt. Wordt u bijvoorbeeld lastig gevallen door een nummer? Vult dit nummer in als voorwaarde, met daarachter direct een voicemailbox.

Bereken uw kosten Handleiding

De voordelen:

  • Efficiëntie: klanten of leveranciers worden meteen aangeboden bij de juiste medewerker
  • Doeltreffend: ‘lastige bellers’ worden niet of anders aangeboden.

Waarom voorwaarden/filters?

Er zijn meerdere mogelijkheden om de voorwaarde-app te gebruiken in uw belplan. Hieronder enkele voorbeelden:

  • Maak onderscheid tussen interne van externe gesprekken en geef deze een andere route of prefix.
  • Laat gesprekken van een specifiek nummer (bv leverancier) direct doorverbinden.
  • Laat gesprekken van een klant met premium support buiten werktijd doorverbinden naar een supportmedewerker (‘slagboom’).
  • Filter gesprekken van ongewenste of anonieme bellers en stuur deze naar de voicemail.
  • Verbind gesprekken uit een netnummergebied meteen door naar de juiste vestiging.
  • Filter gesprekken uit het buitenland en voorzie deze van een prefix (bv: Duitsland).
  • Herken mobiele gesprekken en laat deze eerst naar een wachtrij gaan en daarna naar een bepaalde afdeling.

Wat zijn de kosten?

Maandelijks: € 0,00 excl. BTW
Eenmalig: € 0,00 excl. BTW

Deze functionaliteit is onderdeel van het basispakket (waar u €7,50 excl. BTW voor betaalt).

Overzicht van alle functionaliteiten

Wedden dat we ook jou in 30 minuten fan maken?
Zullen we samen kort kijken wat voor jouw specifieke situatie de beste telefonieoplossing is?
Doen we meteen de grand tour door onze centrale.
Geef ons een half uurtje en we laten jou zien waarom wij zo enthousiast zijn.