Keuzemenu (IVR) | VoIP-Functionaliteit | Begeleid de inkomende oproep

Keuzemenu (IVR)

Met een keuzemenu begeleidt u de bellers direct naar de juiste medewerker of afdeling.
Professioneel, plezierig voor uw klant, efficiënt (door minder doorverbinden) en kortere gesprekken. Ook straalt u met een keuzemenu professionaliteit uit.

Bereken uw kosten

De voordelen:

  • Bedieningsgemak: bouw, bedien en wijzig alles eenvoudig zelf, online!
  • Doeltreffend: verbeter de bereikbaarheid van uw organisatie
  • Efficiënt: minder doorverbinden, kortere telefoontijden, tijdswinst!
  • Klanttevredenheid: bellers komen gelijk bij de juiste expert/afdeling uit
  • Professionaliteit: kom over als een professionele organisatie

Waarom een keuzemenu?

Een telefonisch keuzemenu of IVR (Interactive Voice Respons systeem) geeft bellers een keuzemogelijkheid om gelijk naar de juiste afdeling/medewerker te gaan. Dit geeft een professionele indruk aan de beller. Bellers krijgen direct de juiste afdeling aan de lijn en waarderen dat. De telefoontijd is korter en er wordt minder doorverbonden: dit verhoogt de efficiëntie.

U kunt de beller gelijk doorsturen naar een keuzemenu of als er niet wordt aangenomen. U heeft dit allemaal zelf in de hand. In een keuzemenu kunt u ook verschillende submenu’s toevoegen.
Hiermee creëert uw meer keuzemogelijkheden. Handig als een afdeling meer collega’s omvat of als een een keuzemenu wenst met meerdere meldteksten die antwoord geven op vragen.

Wat zijn de kosten?

Maandelijks: € 4,00 excl. BTW (per keuzemenu)
Eenmalig: € 5,00 excl. BTW (per keuzemenu)

Overzicht van alle functionaliteiten