Handleiding CRM Lookup

Wat doet CRM Lookup?


Heel eenvoudig; de zoekactie in jouw CRM volledig automatiseren! Dus je wordt gebeld en wij zoeken voor jou de klantgegevens in het CRM erbij en openen deze op je scherm. Dan kun jij je lekker bezig houden met de inhoud van het gesprek en gemakkelijk de klanthistorie inzien

Basic of Customized?


CRM Lookup is in 2 varianten beschikbaar. De Basic uitvoering is alles behalve basic. Integratie van meer dan 10 veelvoorkomende CRM systemen, popups van telefoontjes waarmee je direct je klantgegevens in jouw eigen CRM tevoorschijn tovert. Ga je voor Customized, dan bepaal jij zelf wat er moet gebeuren wanneer je de popup aanklikt. Klantgegevens of factuurgegevens, notities, noem maar op. Samen bepalen we de handigste stappen.

Je vraag niet beantwoord?

Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen? Bel ons dan tijdens kantoor uren op 050 – 820 00 00, stuur ons een e-mail op callvoip@callvoip.nl of stel jouw vraag via onze chat.

Wil jij dit ook?

Hier beland met een vraag waarop het antwoord lijkt te zijn: “klant worden bij Callvoip”? Dat kan natuurlijk!

Klant worden

Waarmee kunnen we je helpen?

{{ posts.title | markdownify }}

Zoekresultaten voor {{ searchQuery }}

{{ posts.title | markdownify }}
Geen resultaten, probeer een andere zoekterm