Wij presenteren met gepaste trots: CALLVOIP WEBCALLS

Geplaatst op: 15/11/2020

Tijden veranderen. Nog niet heel lang geleden bestond een standaard kantoorwerkplek uit een PC of laptop met daarnaast een vast telefoontoestel. Nu was daar al wat verandering gaande, en was een vaste werkplek op kantoor al bijna ouderwets geworden. Werken moet overal kunnen. Dus laptops namen de overhand en de zakelijke smartphones vliegen je om de oren.

Maar hoe blijf je als bedrijf centraal bereikbaar met allemaal 06 nummers op verschillende locaties? En nu COVID veel mensen dwingt vanuit huis te werken, moet je dan ineens voor écht iedereen een smartphone gaan kopen, inclusief duur abonnement? Jouw bereikbaarheid wordt extra op de proef gesteld in deze toch al roerige tijden.

Wat nu?

Zou het niet handig zijn als die laptop of computer waar al je mensen op werken, ook meteen als telefoon kan fungeren? En dan bedoelen we niet videocalls met Zoom en aanverwanten. Nee, gewoon iemand die jouw vaste nummer belt die je kunt opnemen op je laptop.

Bellen met een laptop of computer kon al wel met diverse softphones. Je moest aparte software installeren en dan begint het pas: het instellen van de SIP gegevens. Server adressen, SIP accounts registreren en dan moet je nog hopen dat je laptop over de juiste drivers beschikt. Al met al geen kant en klare oplossing.

Callvoip Webcalls is nu hier.

En dat is wel kant en klaar :-) Heb je dus helemaal geen zin in het belasten van je IT met het configureren van al die hardware? Dat hoeft allemaal niet met Webcalls. Je opent een link in je browser, logt in met gebruikersnaam en wachtwoord en bellen maar!

Want dat is Webcalls: bellen vanuit je browser (Chrome, Edge, Firefox, Safari), op welk apparaat je die ook opent. Handig is natuurlijk wel om even een headset aan te sluiten op je computer.

Wanneer is Webcalls handig?

Wij denken dan meteen aan thuiswerkers. Geen gedoe met apps, doorschakelingen etc. Iedereen kan gewoon bellen zoals op kantoor maar dan op de zolder-/werkkamer. Ook handig is dat je met collega’s onderling gratis belt, dat zijn interne gesprekken, waar je ook zit (dit geldt overigens ook voor bellen met onze Qaller plus app).

Omdat je Webcalls binnen 1 minuut actief kunt hebben, is het ook handig voor nieuwe collega’s. Of die stagiair die ook mee moet draaien in de telefoondienst.

Wat kan Webcalls?

Het antwoord is simpel: alles wat een gewoon toestel ook kan. Uitbellen, telefoontjes ontvangen, doorverbinden, in de wacht zetten, allemaal geen probleem.

Waar je bij sommige telefoontoestellen echt wel de handleiding nodig hebt om te leren doorverbinden, is het bij Webcalls zo simpel als ‘klik op doorverbinden” :-) En dat geldt voor de overige functionaliteiten ook. Kijk maar!

Dit wil jij ook!

Al met al zijn wij best wel enthousiast over deze nieuwe toevoeging aan ons toch al geweldige product. En dat niet alleen: het kan toch niet anders of jij, als klant, gaat hier ook veel aan hebben!

Ben je benieuwd en wil je eens testen of het wat voor jullie is? Dan hebben we nog meer goed nieuws: Webcalls is namelijk tot 1 januari 2021 gratis, voor niks, kosteloos! Na de aanbieding zullen de kosten gelijk zijn aan een toestelaccount: € 4,- / maand.

Wil je Webcalls proberen of zat je er als velen eigenlijk simpelweg op te wachten? Activeer het dan bij de gebruikersinstellingen in onze panel (klik hier om in te loggen) of bel/mail/chat ons, we helpen je graag en laten je zien hoe het werkt.