Monitor uw bereikbaarheid

Monitor uw bereikbaarheid

We bellen steeds minder, zo zegt men. Is ook zo, als het om privésituaties gaat. Liever even een appje om aan te geven dat men wat later is. Maar voor de kapper, tandarts en makelaar pakken we doorgaans toch echt de telefoon om daadwerkelijk te bellen. En deze kapper, tandarts en makelaar willen uiteraard bereikbaar zijn voor hun klant. Zoals een voormalige werkgever van me zei “is de telefoon waar het geld zit”. Eén gemist gesprek hoeft niet direct een ramp te zijn, maar het is nooit goed. Men moet bereikbaar zijn.

Dat hoeven we eigenlijk niemand te vertellen. Wel zijn wij benieuwd of u in kaart hebt hoe bereikbaar u daadwerkelijk bent. Heeft u een idee wat de piekmomenten zijn? Hoeveel gesprekken u mist per dag? Per week? Hoeveel tijd bent u eigenlijk kwijt met telefoneren dagelijks?

Het kan zomaar zijn dat dit bepaalt niet helder op uw netvlies staat. En dat is zonde, vinden wij. Immers, hoe krijgt u controle over uw telefonie als u niet inzichtelijk hebt hoe uw belverkeer eruit ziet?

Precies daarom hebben we de bereikbaarheidsmonitor ontwikkeld voor onze hosted VoIP centrale. Alle binnenkomende telefoontjes die de centrale bereiken worden (en werden al) geregistreerd uiteraard. Maar nu laat de centrale dus ook gedetailleerd en overzichtelijk zien hoeveel oproepen gemist zijn en wat de piekmomenten zijn. Na verloop van tijd ontvouwt zich vanzelf een patroon, en dit biedt u de juiste informatie om aan te sturen waar en wanneer nodig.

Handig toch? Met een paar muisklikken is het helder wat het percentage beantwoorde oproepen is geweest voor de dag of week; weet u wat de gemiddelde gespreksduur is en weet u wat het piekmoment is. En dit krijgt u gewoon standaard bij gebruik van onze centrale! Interessant? Klik hier voor meer informatie.